خبر/

مجتمع رسانه‌ای تبریز راه اندازی می‌شود

1400/05/18 - 13:31 - کد خبر: 48809 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با تصمیم اعضای شورای شهر، مجتمع رسانه‌ای تبریز برای اسکان رسانه‌های تبریزی راه اندازی می‌شود.

به گزارش نصر، روح الله دهقان نژاد با اشاره به تدوین طرح شفافیت و حمایت از رسانه‌های تبریز در مدیریت شهری، گفت: مقرر شد این سند به شورا ارائه شده و در کمیسیون تخصصی بررسی شود تا از طرف شورای شهر اعمال شود.
وی با بیان این‌که تبریز در حوزه رسانه صاحب سبک است، گفت: تبریز بعد از تهران با دارا بودن ۵۶۰ رسانه در جایگاه دوم کشور قرار دارد که باید در این حوزه فعالت گسترده انجام شود.
وی با اشاره به این‌که باید کمک حال رسانه‌ها بود، گفت: در گذشته کمک‌هایی که شهرداری از رسانه‌ها می‌کرد براساس عدالت نبود که طرح جامع شفافیت و حمایت از رسانه‌ها  موجب برقراری عدالت در حمایت از رسانه‌ها خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، دهقان نژاد با بیان این‌که مقرر شده تا زمانی که طرحی برای احداث مجتمع رسانه‌ای تبریز آماده شده و در بودجه لحاظ شود، یکی از اماکن شهرداری برای اختصاص به رسانه‌ها تعلق یابد، گفت: برخی از رسانه‌ها ماهیانه مبالغ بالایی برای اجاره‌بها پرداخت می‌کنند که این موضوع باعث می‌شود حمایت اصولی از رسانه ها تحقق یابد تا آن‌ها نیز بازوی رسانه‌ای مدیریت شهری باشند و جایی که مدیران شهری نمی‌توانند کمک حال ما باشند.
انتهای پیام/
مجتمع رسانه‌ای تبریز راه اندازی می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار