مجری طرح های اشتغالزایی اجتماع محور استان:

امسال چهار هزار و 500 طرح بنیاد برکت در آذربایجان شرقی بهره برداری می‌شود

1400/05/18 - 11:11 - کد خبر: 48788 نسخه چاپی

نصر: مجری طرح های اشتغالزایی اجتماع محور آذربایجان شرقی اعلام کرد: تا پایان امسال چهار هزار و ۵۰۰ توسط بنیاد برکت در استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش نصر، محمد نوری در کارگروه اشتغال هشترود افزود: در طول سال گذشته هم یک هزار و ۵۰۰ طرح توسط بنیاد برکت در سطح آذربایجان شرقی، افتتاح و بهره برداری شده است.
وی گفت : این بنیاد برای طرح های اشتغالزایی «سحاب» ۵۰ میلیون تومان و برای طرح های بنگاه محور تا ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می کند.
فرماندار هشترود هم از رتبه چهارم این شهرستان در اشتغال در استان خبرداد و گفت: کارگروه اشتغال شهرستان از بنگاه های راکد ، نیمه تمام و راه اندازی واحد های جدید حمایت می کند و در این باره از سوی بنیاد برکت تسهیلات ۵ میلیارد تومانی با سود ۱۰درصد و تسهیلات ۱۵ میلیارد تومانی با سود ۱۸ درصد پرداخت می کند.
امین امینیان اولویت، پرداخت تسهیلات را به طرح های کوچک و معیشت پایدار عنوان کرد و اضافه کرد: بنیاد برکت طبق تفاهم نامه ای با جهاد کشاورزی در حال اجرای طرح جهش تولید  در دیمزار های شهرستان می باشد. 
وی ارائه آموزش برای مشاغل کشاورزی و پرداخت تسهیلات برای دامداری، گلخانه های کوچک مقیاس و پرداخت وام اشتغال خرد در مناطق روستایی را از دیگر اقدامات بنیاد برکت در شهرستان هشترود عنوان کرد.
فرماندار هشترود با بیان این‌که بر پایه تولید همه شاخص‌های زندگی ارتقاء پیدا می کند، گفت:  در سایه تولید، درآمد خانوار افزایش می یابد و کیفیت زندگی بهبود خواهد یافت و همه باید در امر تولید اهتمام جدی و ویژه داشته باشند؛ چرا که با تولید می توان به رفع بیکاری و ایجاد درآمد پایدار اقدام کرد. 
 امینیان اضافه کرد: همه حوزه های موجود در شهرستان باید از تسهیلات «سحاب» ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص پیشبرد اهداف تولید استفاده کنند. 
شهرستان ۵۸ هزار نفری هشترود در ۱۲۷ کیلومتری جنوب تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
انتهای پیام/
 امسال چهار هزار و 500 طرح بنیاد برکت در آذربایجان شرقی بهره برداری می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار