به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت/

تقدیر فرماندار تبریز از مدیر مسئول نصر

1400/05/17 - 15:36 - کد خبر: 48751 نسخه چاپی

نصر: فرماندار تبریز با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات این شهرستان و آگاه سازی جامعه تقدیر کرد.

به گزارش نصر، بهروز مهدوی، فرماندار تبریز در نشستی صمیمی که به مناسبت روز خبرنگار در محل فرمانداری تبریز برگزار شد، با اهدای لوح سپاسی از تلاش های دست اندرکاران این رسانه تقدیر کردند.
در این لوح سپاس که به امضای "بهروز مهدوی"، فرماندار تبریز که خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:
جناب آقای امیر کریم زاد شریفی
روز خبرنگار فرصتی است گرانبها و مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ خبرنگاران و اصحاب رسانه، به عنوان انسان هایی فرهیخته که در راه اطلاع رسانی دقیق، مسئولانه و شفاف، روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کنند. امروز روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اخبار صحیح همراه با حفظ کرامت انسانی است و خبرنگاران به عنوان چشمان بینا و زبان گویای مردم، این رسالت خطیر و مهم را بر عهده دارند.
بر خود وظیفه می دانم ۱۷ مرداد روز گام نهادن در وادی آگاهی و روز تجلیل از تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را محضر تمامی خبرنگاران فرهیخته شهرستان تبریز تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، از خداوند منان برایتان سلامتی، عزت و سربلندی آرزومندم.

انتهای پیام/
 تقدیر فرماندار تبریز از مدیر مسئول نصر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار