به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت/

تقدیر مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز از خبرنگاران نصر

1400/05/18 - 11:56 - کد خبر: 48738 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات این سازمان تقدیر کرد.

به گزارش نصر، مصطفی مولوی فرد، مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه با حضور در تحریریه آژانس خبری تحلیلی نصر ضمن قرار گرفتن در نحوه فعالیت نخستین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور با اهدای لوح سپاسی از تلاش های دست اندرکاران این رسانه تقدیر کردند.
 
در این لوح سپاس که به امضای "مصطفی مولوی فرد"، مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:

در عصر حاضر ارتباط و تعامل با جهان بشریت یکی از موثرترین عوامل پیشرفت انسان و اساس و زیربنای دیگر علوم حاظر است و تکریم و تجلیل از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی که با علم و آگاهی به تحقق اهداف سازمانی، همراه با اعتماد وتفاهم تلاش می کنند، وظیفه ای است  شایسته که در متن فرهنگ دینی ایرانی اسلامی آمده است.
هفدهم مرداد ماه این روز ارزشمند اجتماعی بر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان از جمله شما دوست بزرگ و ارجمند گرامی باد.

بدین وسیله از تلاش های ارزنده و صادقانه شما در انعکاس اخبار سازمان قطار شهری تبریز تشکر و قدردانی می نمایم و توفیق روز افزون تان را از درگاه ایزدمنان خواستاریم.
انتهای پیام/
تقدیر مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز از خبرنگاران نصر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار