خبر/

پیام تبریک مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز به مناسبت روز خبرنگار

1400/05/17 - 13:21 - کد خبر: 48734 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل سلامت و اموراجتماعی شهرداری با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مردادماه «روز خبرنگار» را به کلیه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش نصر، محمد حسین حسن زاده در این پیام دانایی را موهبتی الهی دانست که از قلم سرچشمه می گیرد و بر اندیشه جویندگان حقیقت نقش می زند.
وی افزود: قلم نه در حصار زمان می ماند نه در حصار مکان چرا که از جنس شعور و آگاهی است و شما خبر نگاران متعهد و آگاه به رسانه هویت و غنا می بخشید شما قاصدان و بذر نشانان صداقت و صراحت اید که واژگان را هنرمندانه کاشته و درخت امید را به بار مینشانید.
شما سربازان عرصه قلم مجاهدانه تلاش میکنید تا خطر از هموطنان دور شود با هم می نگارید که چه باید کرد و چه کارهایی نباید انجام داد و مینویسید که در این شرایط کرونایی چگونه بحران را پشت سر بگذاریم و باز هم خواهید نوشت.....
قلم، دوربین، نگاه و بیان شما کارآمد ترین سلاح اصلاح جهانی است و عزت و بقای ملت نه دست بازیگر بزرگ که دست یاری گر بزرگ است بر این اساس اینجانب در این مسئولیت خطیر برایتان از درگاه احدیت توفیق درج ستاره های حقیقت طلبی و عزم و اراده صد چندان در راه رسیدن به مدینه کامله را مسئلت می نمایم.
روزتان مبارک
انتهای پیام/
پیام تبریک مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز به مناسبت روز خبرنگار نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار