مدیرعامل کشتارگاه شهرداری تبریز خبر داد:

دستگاه حاکميتی سریعا به وضعيت دام داران رسیدگی کند / با فاجعه روبرو خواهیم شد

1400/05/17 - 11:33 - کد خبر: 48720 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل کشتارگاه شهرداری تبریز گفت: وضعیت خوب نیست، دام دار در هر صورت متضرر است باید کاری کنیم که هزینه های دام دار کاهش یابد.

به گزارش نصر، "کریم قدرتی" در مصاحبه تلفنی با «نصر» در واکنش به افزایش قیمت گوشت، گفت: قانونا قیمت ها تغییر نیافته است، اما قیمت دام زنده افزایش یافته است و بصورت طبیعی افزایش غیر رسمی انجام شده است.
وی ادامه داد: قیمت دام زنده گوسفند و گوساله افزایش یافته است و برای اینکه این افزایش را جبران کنند برخی سود جویان به دام ماده رو آورده اند.
قدرتی افزود: فروش دام مولد یک فاجعه است، دام ماده بسیار کشتار می شود در صورتی که در شهر بنام دام نر به فروش می رسد و واقعا نگران کننده است.
وی ادامه داد: در چندین مورد بنده شخصا ورود کرده و به تعزیرات معرفی کرده ام و آن چیزی که اکنون وجود دارد، قیمت دام مرتب در حال افزایش است.
وی تصریح کرد: امیدوارم مسئولین جدید دولت تدبیری کنند تا حمایت هایی شود، کسانی که در سیستم و سیاست های دولت و حاکمیت هستند باید از دام دار حمایت کنند تا قیمت دام کنترل شود، اگر مسولین بخواهند برای دام دار در این وضعیت بازار به صرفه باشد باید گوشت کیلویی ١۶٠ الی ١٧٠ فروخته شود، وضعیت خوب نیست، دام دار در هر صورت متضرر است باید کاری کنیم که هزینه های دام دار کاهش یابد.
وی اضافه کرد: این وضعیت بازار منجر می شود دام داران دام ماده ذبح کنند، تا بتوانند به قیمت بالا بفروشند.
وی ضمن اظهار تاسف افزود: امیدواریم حاکمیت سریعا به این موضوع ورود کند، از سال گذشته مرتبا نامه ها و هشدار های لازم را داده ایم، واقعیت این است که ترتیب و اثری دیده نمی شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید در قوه مجریه تصمیماتی فوری اتخاذ شود تا جلوی فاجعه گرفته شود، اگر ذبح دام ماده به این صورت ادامه یابد در آینده با فاجعه دامی روبرو خواهیم شد.
انتهای پیام/
دستگاه حاکميتی سریعا به وضعيت دام داران رسیدگی کند /  با فاجعه روبرو خواهیم شد محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار