دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر؛

خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند

1400/05/16 - 23:26 - کد خبر: 48708 نسخه چاپی

نصر: دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی با تبریک روز خبرنگار، نوشت: خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که بی‌قرار بر مدار رویدادها و حوادث می‌کاوند تا جان‌های تشنه دانستن سیراب شوند.

به گزارش نصر، سردار اسکندر مومنی در این پیام ضمن تبریک ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، یادآور شد: درود بر هنرمندانی که حرمت قلم و دانستن را گرامی می‌دارند و قدرت اندیشه، توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی‌گیرند.
به نوشته مومنی، جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان های حیاتی جامعه به گردش در می آید و شناخت و آگاهی اهل زمان را افزون تر می کند.
دبیر کل ستاد خاطرنشان کرد: بی‌تردید با توجه به تاثیرگذاری و نفوذ رسانه‌ها در میان مردم، می توان با کمک آنها و اطلاع رسانی مطلوب و به موقع اقشار مختلف مردم را از خطرات مواد مخدر آگاه کرد و در پیشگیری از اعتیاد بیشتر موثر بود؛ چرا که رسانه‌های گروهی حلقه واسط بین مردم و مسئولان و چشمان تیزبین جامعه هستند که می‌بایست خانواده‌ها را از پیامدهای شوم مصرف مواد مخدر آگاه نمایند.
مومنی تصریح کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های عرصه مبارزه با موادمخدر ‌تشکر و قدردانی می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می دارم.
انتهای پیام/
خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار