مدیر عامل شرکت نوش ایران در گفتگو با «نصر» عنوان کرد/

کلینی؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز: زمانی که هوای اقتصاد کشور ابری باشد برای همه ابری است

1397/12/19 - 17:23 - کد خبر: 487 نسخه چاپی

نصر: کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در گروه کشاورزی گفت: در آذربایجان شرقی تلاش می شود با نیروهای خوب و ظرفیت بالا و همچنین فراهم کردن بستر مناسب در راس امور صادرات و واردات فعالیت کنیم چرا که آذربایجان ظرفیت پر قدرت اقتصادی کشور با نیروهای نیمه ماهر و با تجربه است.

به گزارش نصر ، پرویز کلینی کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  در گروه کشاورزی درخصوص انتخابات اتاق بازرگانی تبریز گفت: امیدواریم مثل همیشه اعضای اتاق بازرگانی در انتخابات حضور بهم رسانند چرا که اعضای اتاق جز فرهیختگان جامعه هستند و خودشان آگاه اند و  می دانند به چه کسی باید رای دهند.

وی ادامه داد: رای اعضای اتاق با مطالعه قبلی است و تمام کاندیدها را با توجه به عملکردشان می شناسند و می دانند چه کسانی می توانند در عرصه ملی از حقوقشان دفاع کنند.

پرویز کلینی درخصوص وجود تقسیم بندی و جناح بندی های سیاسی گفت: تقسیم بندی های سیاسی خاصی در انتخابات امسال اتاق بازرگانی تبریز دیده نمی شود و همه به نوعی می توان گفت یک دل هستند و فعالیت هایی که ائتلاف و جناح های دیگر انجام می دهند را از خود بیگانه نمی دانیم چرا که همه از یک پیکره ایم.

وی یادآور شد: رقابت در هر انتخابات بالاخره طبیعی است و بیشتر برای پرشور کردن انتخابات است تا شور و حال بیشتری را بدهد اما در نهایت هر کسی که انتخاب می شود باید تلاش کند برای بهبود وضعیت پیچیده اقتصاد استان و اتاق بازرگانی را به عنوان جلوه بارز اقتصادی مطرح کند.

عضو هیئت موسس انجمن مدیران صنایع استان ادامه داد: اصلی ترین چالش کشور تحریم ها هستند و جنگ اقتصادی که به نوعی با آن گریبان گیر هستیم و کارخانجات را در تهیه مواد اولیه ، صادرات و واردات با مشکل اساسی مواجه کرده است و اداره آینده کشور با این شرایط کمی سخت است.

وی اذعان داشت: از نظر اقتصادی سرمایه رجل اقتصادی آذربایجان در سراسر کشور فعال است و همینطور از طرفی وزیر صمت  هم فرزند آذربایجان است و چندین سال نماینده و وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی هم بودند و به مشکلات واقف هستند، امیدواریم به تلاش های بیشتر بتوانند کاری برای صنعت مردان و سرمایه گذاران استان باشند.

پرویز کلینی خاطرنشان شد: در تمام کشور سرمایه آذربایجان از فرش و کفش بگیرید تا صنایع مادر قطعه سازی و ... فعال است و باید برای توسعه اقتصاد کشور ابتدا این مجموعه ها را مورد حمایت خود قرار دهیم و با حمایت های دولت این مجموعه ها را سر پا نگه داریم تا ضربه به بدنه کشور وارد نشود و نیازی به واردات نداشته باشیم.

وی درخصوص سهم تولیدات غیر نفتی در استان اشاره کرد و گفت: وقتی هوا ابری است برای همه جا ابری است و فشاری که امروز برای دولت وجود دارد برای همه جامعه اثر می گذارد و تصمیم ها و سیاست هایی که دولت به ناچار انتخاب می کند به تمام مردم و تولید و اقتصاد هم اثر می گذارد.

وی ادامه داد: محدود شدن منابع از طرفی موجب بدتر شدن شرایط حاکم می شود و باید دولت مردان تلاش کنند وضعیت امروز را در ثبات نگه دارند تا بدتر از فردا نشود.

پرویز کلینی در انتها گفت: در آذربایجان شرقی تلاش می شود با نیروهای خوب و ظرفیت بالا و همچنین فراهم کردن بستر مناسب در راس امور صادرات و واردات فعالیت کنیم چرا که آذربایجان پتانسیل قوی اقتصادی کشور با نیروهای نیمه ماهر و با تجربه است.

انتهای پیام/

کلینی؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز: زمانی که هوای اقتصاد کشور ابری باشد برای همه ابری است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار