دادستان دیوان محاسبات تاکید کرد:

ضرورت رسیدن سطح آب دریاچه ارومیه به تراز مطلوب و تامین حقابه

1400/05/16 - 16:35 - کد خبر: 48690 نسخه چاپی

نصر: دادستان دیوان محاسبات کشور خواستار پیگیری و تلاش بیشتر ستاد احیای دریاچه ارومیه با هماهنگی سایر دستگاه های ذیربط در جهت رسیدن سطح آب به تراز مطلوب و تامین حقابه شد.

به گزارش نصر، علی کامیار دادستان دیوان محاسبات در دیدار با اعضای ستاد احیای دریاچه ارومیه و تعدادی از اساتید دانشگاه صنعتی شریف بر اهمیت و نقش بسزای دریاچه ارومیه و تاثیرات آن در زیست بوم منطقه ای و ملی و همچنین ضرورت تامین حقابه دریاچه تاکید کرد.
کامیار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در تسریع طرح‌های انتقال آب سد کانی سیب و رودخانه زاب و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر ارومیه و تبریز، خواستار پیگیری و تلاش بیشتر ستاد احیای دریاچه با هماهنگی سایر دستگاه های ذیربط در جهت رسیدن سطح آب به تراز مطلوب و تامین حقابه شد.
در این جلسه، مسئولین ستاد احیای دریاچه ارومیه گزارشی از انتقال آب به پیکره دریاچه و افزایش تراز آب که موجب حیات مجدد دریاچه و بازگشت امید به ساکنان استان‌های همجوار و رشد و رونق فعالیت‌های بخش کشاورزی شده است، ارائه نمود و در ادامه، هزینه کرد بیش از ۵۰۰۰ میلیارد تومان از منابع و مصارف بودجه ای پروژه را تشریح کرد.
انتهای پیام/
 ضرورت رسیدن سطح آب دریاچه ارومیه به تراز مطلوب و تامین حقابه خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار