/ اطلاع رسانی / مدیر عامل شرکت ایماژ خودرو ایرانیان:

پاتریوت روسی در خیابان های آذربایجان

1400/05/16 - 10:16 - کد خبر: 48623 نسخه چاپی

نصر: مجموعه ایماژ خودرو ایرانیان با وارد کردن خودرو uaz روسیه مدل پاتریوت برای اولین بار به بازار آذربایجان به علت نیاز مبرم منطقه آذربایجان به یک خودرو دو دیفرانسیل با کیفیت و ایمنی بالا توانسته بخشی از خواسته های مردم آذربایجان را جوابگو باشد.

به گزارش نصر، هیراد بهمنی مدیر عامل شرکت ایماژ خودرو ایرانیان در این خصوص افزود:مجموعه ایماژ خودرو ایرانیان از سال ۱۳۹۱ با نام نمایندگی بهمنی و اخذ نمایندگی شرکت دیارخودرو فعالیت خود را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش آغاز کرد.
وی اضافه کرد: سپس در سال ۱۳۹۴ به اخذ عاملیت مجاز فروش و خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور نمود و سپس در اواخر سال ۱۳۹۴ نام نمایندگی به نام شرکت ایماژ خودرو ایرانیان تغییر یافت.
وی ادامه داد: از سال ۱۳۹۵ این سرکت توانست نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت های خودروسازان بم و خدمات و تجارت بم خودرو (صنعت خودرو آذربایجان- هیوندای- سروش دیزل مبنا و سایپا یدک) را اخذ نماید و یکی از اهداف این شرکت رفع دغدغه خرید خودرو باکیفیت و خدمات پس از فروش و تهبه لوازم یدکی تمامی خودروهای تحت پوشش این نمایندگی است و از اهداف دیگر این شرکت مشتری مداری و حفظ حقوق مشتری بوده و اخیرا این شرکت با وارد کردن خودرو uaz روسیه مدل پاتریوت برای اولین بار به بازار آذربایجان به علت نیاز مبرم منطقه آذربایجان به یک خودرو دو دیفرانسیل با کیفیت و ایمنی بالا توانسته بخشی از خواسته های مردم آذربایجان را جوابگو باشد و خودرو پاتریوت با توان بالا و قیمت مناسب در مناطق کوهستانی می تواند رقیب سرسختی برای خودروهای مشابه بازار ایران باشد.
بهمنی اظهار داشت: بنا به اینکه خط مونتاژ خودروی فوق در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان راه اندازی شده، بنابراین هم استانی های عزیز هیچ گونه مشکلی بابت تامین قطعات و خدمات پس از فروش نخواهند داشت.
انتهای پیام/
پاتریوت روسی در خیابان های آذربایجان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار