گزارش/

عتیق افتتاح شد

1400/05/15 - 11:32 - کد خبر: 48614 نسخه چاپی

نصر: با حضور اعضای شورای پنجم و ششم‌" فاز دوم پروژه عتیق" بزرگترین پروژه احیای بافت های فرسوده شمالغرب کشور از سوی شرکت عمران و توسعه آذربایجان شهرداری تبریز افتتاح شد.

به گزارش نصر، در آستانه ولادت امام موسی کاظم(ع) با حضور اعضای شورای پنج و ششم، علیرضا منادی نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و شهین باهر شهردار تبریز، فاز دوم مجتمع تجاری، خدماتی و تفریحی عتیق از سوی شرکت عمران و توسعه آذربایجان شهرداری تبریز افتتاح شد.
محمدرضا عباسی مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان در آیین افتتاح این پروژه گفت: امروز خرسندیم که توانستیم با حمایت های شورای پنجم و شهردار کلانشهر تبریز، در راستای احیای بافت فرسوده شهری از فاز دوم این پروژه در طبقات منفی یک، همکف و طبقه اول با ۳۶۵ واحد تجاری و طبقات دو و سه با ۱۸۸ واحد خدماتی به عنوان بزرگترین پروژه احیای بافت های فرسوده شمالغرب کشور بهره برداری نماییم.
 عباسی افزود: در این چهار سال،علی الرغم مشکلاتی اعم از کرونا، افزایش بی رویه قیمت مصالح بخصوص سیمان و میلگرد که کاملا تاثیرگذار بوده اما با تلاش همکارانمان پروژه‌های عمرانی این شرکت تعطیل نگردید و اجازه ندادیم هیچ وقفه‌ای در اجرای پروژه ها اتفاق بیافتد و با سرعت تمام در اتمام آن تلاش کردیم و تا به امروز بدون معوقه پرداخت حقوق، با قوت تمام کارها را پیش میبریم.
وی با بیان اینکه هیچگونه وامی برای این پروژه‌ها اخذ نشده است، گفت: ما در شرکت با تلاش مضاعف همکارانم سعی نمودیم با ایجاد درآمدزایی و با حداقل واگذاری از مغازه ها جهت هزینه کرد ساخت پروژه، امروز با افتخار با اتمام آن ارزش این پروژه را به بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان برسانیم.
گفتنی است این پروژه قبلا در ۲۱۰ واحد مسکونی در فاز اول احداث و فاز دوم آن در ۱۳۰ هزار متر مربع مساحت شامل واحدهای تجاری، خدماتی و تفریحی در قالب مجتمع عتیق ۱ و ۲ از سوی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/
عتیق افتتاح شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار