مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان شرقی در گفتگو با «نصر» خبر داد؛

نیروهای امدادی آتش سوزی در جنگل های ارسباران را محاصره کردند/ هلیکوپتر آبپاش صبح به تبریز می رسد

1400/05/15 - 01:11 - کد خبر: 48613 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی از محاصره آتش سوزی در بخشی از جنگل های ارسباران جهت پیشگیری از گسترش آن و تلاش همه جانبه نیروهای مختلف دولتی و مردمی برای اطفای سریع این آتش سوزی خبر داد.

به گزارش نصر، "رحیم مهردادی" دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار نصر به جزئیات آتش سوزی در بخشی از جنگل های ارسباران اشاره کرد، و افزود: آتش سوزی در کلیبر حوالی مناطق قاسم کندی و بابایلو از ساعت 16 امروز آغاز شده است و عملیات گسترده اطفای حریق به مسئولیت فرماندار کلیبر و با حضور نیروهای منابع طبیعی، سپاه، فرمانداری و بخشداری، نیروی انتظامی، هلال احمر، راهداری، جهاد کشاورزی، نیروهای واکنش سریع و امداد کوهستان هلال احمر تبریز، آتش نشانی تبریز و حضور بسیار موثر مردم محلی آغاز شده است.
 
وی افزود: مجموعه همکاران ما و دستگاه های همکار تا غروب موفق شدیم آتش سوزی را محاصره کنیم و از گسترش آن پیشگیری کنیم و امشب هم امیدواریم با توجه به رطوبت سطح جنگل، این آتش سوزی پیشرفت نکند، اما با این حال همکاران ما در منطقه حاضر هستند.
 
مهردادی ادامه داد: آتش سوزی هنوز اطفاء نشده است و همه نیروی های دولتی و مردمی تلاش بی سابقه ای برای مهار آتش سوزی در جنگل های ارسباران می کنند و با حضور واقعاً بی سابقه مردم محلی و همه دستگاه های امدادی و مسئول در این زمینه خوشبختانه خیلی سریع موفق شدیم از گسترش آتش سوزی در دیگر مناطق جنگل های ارسباران جلوگیری کنیم.
 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی در مورد اعزام هلیکوپترهای آتش نشان به مناطق درگیر آتش سوزی هم گفت: هلیکوپترهای هلال احمر امروز کار هلی برن نیروهای امدادی را انجام دادند و ما پس از دریافت گزارش آتش سوزی در مناطق جنگلی در اولین فرصت درخواست هلیکوپتر آبپاش کردیم و صبح فردا هلیکوپتر آتش نشان به تبریز می رسد و انجام عملیات می کند.
 
مهردادی در پایان حضور نیروهای امدادی دستگاه های مختلف دولتی، عمومی، نظامی، انتظامی و مردم محلی را در تلاش برای اطفای حریق جنگل های ارسباران بسیار چشم گیر و موثر دانست و از تلاش همه نیروها برای اطفای حریق در مناطق بکر و خدادادی جنگل های ارسباران قدردانی کرد و افزود: مردم شریف اطمینان داشته باشند که خادمان آنها لحظه ای در انجام وظایف خود کوتاهی نخواهند کرد.
 
انتهای پیام/
 
نیروهای امدادی آتش سوزی در جنگل های ارسباران را محاصره کردند/ هلیکوپتر آبپاش صبح به تبریز می رسد محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار