سرهنگ دلاور در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار مطرح کرد؛

خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و مقابله با هجمه های رسانه ای دشمنان مسئولیت سنگینی دارند

1400/05/14 - 15:27 - کد خبر: 48593 نسخه چاپی

نصر: فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه روز خبرنگار از تلاش خبرنگاران و رسانه ها قدردانی کرد.

به گزارش نصر، سرهنگ ستاد علی دلاور در مراسم گرامیداشت مقام خبرنگاران که صبح امروز در محل تیپ 25 نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش برگزار شد، گفت: کار خبر و رسانه کار مسئولیت سنگین و کار سختی است که فعالیت در این حوزه کار هر کسی نیست.
 
وی افزود: کارد اصحاب رسانه با توجه به فضایی که در جهان حاکم است و به خصوص فضای رسانه‌ای، فضای مجازی و فضاهای خبری و خبرگزاری‌ها، از اهمیت بسیار خاص و مهمی برخوردار هستند.
 
سرهنگ دلاور ادامه داد: عرصه رسانه، افرادی را می‌طلبد که با ذوق، سلیقه، علم، دانش و مهارت و تخصص بتوانند در فضایی که هجمه‌های رسانه ای مختلف بر علیه کشورمان روز بروز فزونی می یابد، با شیوه‌ها و روش‌های خاص خودشان این هجمه ها را خنثی کنند.
 
وی گفت: خبرنگاران در انتشار اخبار با سرعت، دقت و صحت تمام مسئولیت بسیار سنگینی دارند و این موجب جلب اعتماد مخاطبان آن ها می شود. حق گویی، حق طلبی و جلب اعتماد مردم بزرگترین سرمایه‌ای است که رسانه ها دارند.
 
فرمانده تیپ 25 نیروی مخصوص ارتش در پایان این مراسم از نمایندگان رسانه های فعال در حوزه اطلاع رسانی فعالیت های یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در آذربایجان شرقی با ارائه لوحی قدردانی کرد.
 
این گزارش می افزاید، در پایان این مراسم خبرنگاران حاضر پس از دریافت آموزش های لازم، اقدام به تمرین تیراندازی در میدان تیر تیپ 25 نزاجا کردند.
 
انتهای پیام/
 
خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و مقابله با هجمه های رسانه ای دشمنان مسئولیت سنگینی دارند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار