به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت/

تقدیر مدیر شعب بیمه پاسارگاد از نصر

1400/05/14 - 14:10 - کد خبر: 48585 نسخه چاپی

نصر: مدیر شعب منطقه 6 استان های آذربایجان شرقی و اردبیل با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات این شهرستان و آگاه سازی جامعه تقدیر کرد.

به گزارش نصر، مسعود احمدی، مدیر شعب منطقه 6 استان های آذربایجان شرقی و اردبیل با حضور در تحریریه آژانس خبری تحلیلی نصر ضمن قرار گرفتن در نحوه فعالیت نخستین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور با اهدای لوح سپاسی از تلاش های دست اندرکاران این رسانه تقدیر کردند.
در این لوح سپاس که به امضای "مسعود احمدی"، مدیر شعب منطقه 6 استان های آذربایجان شرقی و اردبیل خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهاست، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته ای، که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می نمایند.
خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی و وظیفه اند.
لذا بدینوسیله 17 مرداد روز خبرنگار را خدمت جناب عالی بعنوان مدیر مسئول اولین و بزرگترین پایگاه خبری، تحلیلی رسانه دیجیتال شمال غرب کشور و کلیه همکاران تلاشگر آن مجموعه تبریک و تهنیت عرض نموده،  از ایزدمنان برای جنابعالی و تمامی مجاهدان و تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم سعادت و سرافرازی و سر بلندی را مسئلت می نمایم.
انتهای پیام/
تقدیر مدیر شعب بیمه پاسارگاد از نصر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار