خبر/

رئیس بیمارستان محلاتی تبریز: در پذیرش کرونایی ها مشکلی نداریم

1400/05/13 - 16:46 - کد خبر: 48551 نسخه چاپی

نصر: رییس بیمارستان فوق تخصصی شهید محلاتی تبریز با اشاره به اینکه فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به این مرکز درمانی نیست، گفت: هیچ مشکلی در پذیرش بیماران کرونایی نداریم.

به گزارش نصر، علیرضا هادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار در خصوص فیلم منتشر شده در شبکه های مجازی با این عنوان که در بیمارستان شهید محلاتی تخت خالی وجود ندارد و بیماران در محیط راهروی بیمارستان در انتظار هستند، اظهار کرد: در طول یک و نیم سال گذشته این مرکز علاوه بر پوشش بیماران شهر تبریز و استان بیمارستان معین برای استان های همجوار بوده است.
وی با اشاره به بررسی تمام ابعاد فیلمی که در فضای مجازی با عنوان بیمارستان محلاتی تبریز پخش شده، گفت: فضا، محیط، دیوارها و سالن بیمارستانی که در فیلم نشان داده می شود، هیچ کدام با فضای بیمارستان محلاتی مطابقت ندارد و فیلم کاملا جعلی و کذب است.
دکتر هادی تاکید کرد: ۵۶ تا ۶۰ تخت در سه بخش این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته و هرچه بیمار و مراجعه کننده افزایش یابد، تعداد تخت ها را افزایش می دهیم؛ تا کنون هیچ موردی از اینکه بیماری تکریم نشود نداشته ایم و تمام مراجعان به خوبی تکریم می شوند.
وی اظهار کرد: این بیمارستان در سنوات گذشته جز بیمارستان های دارای رتبه درجه یک و عالی بوده و در عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز پیشتاز است.
رییس بیمارستان فوق تخصصی شهید محلاتی تبریز خاطرنشان کرد: از یک هفته قبل که وضعیت شیوع بیماری در استان افزایش یافت، مراجعان این بیمارستان نیز افزایش یافته است، اما با این وجود در پذیرش بیمار هیچ مشکلی نداریم و تخت خالی وجود دارد.
وی تاکید کرد: هیچ مشکلی از لحاظ بستری بیماران در این بیمارستان وجود ندارد و با تمام بیمارستان های مستقر در شهر تبریز هماهنگی کامل وجود دارد که در صورت نیاز به ارجاع و افزایش ظرفیت، اقدامات لازم انجام گیرد.
دکتر هادی همچنین گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از ۲۵ هزار بیمار کرونایی به صورت سرپایی در این مرکز درمانی پذیرش و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیز بستری شده اند.
انتهای پیام/
رئیس بیمارستان محلاتی تبریز: در پذیرش کرونایی ها مشکلی نداریم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار