سرمربی تیم ماشین سازی در نشست خبری بعد از بازی؛

نقت برای تساوی به تبریز آمده بود/ جزو سه تیم خوب لیگ هستیم

1398/08/03 - 18:50 - کد خبر: 4850 نسخه چاپی

نصر:سرمربی تیم ماشین سازی گفت: تیم ماشین سازی بازی های خوبی را نمایش می دهد و در خصوص شکل بازی جزو سه تیم برتر ایران هستیم.

به گزارش نصر، رسول خطیبی بعد از توقف تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی مقابل تیم خوب نفت مسجد سلیمان داشتیم و به نظر من بازیکنان تیم ما کار بزرگی را انجام دادند.

وی افزود: در طول بازی دروازه”بان تیم ما یک بار توپ را لمس کرد که آن هم در نیمه اول بود که از لحاظ فوتبالی یکی از تیم”هایی هستیم که مقابل همه تیم”ها برتری داریم و بازی خوبی را نمایش می دهیم.

خطیبی گفت: من با تارتار دوست هستم ولی او برای مساوی به تبریز آمده بود خوشحالم این چنین تیم”ها برای یک امتیاز مقابل ما می”آیند.

سرمربی ماشین سازی گفت: بچه”های ما تلاش کردند، اما حریف، دفاعی بازی می”کرد. یکی دو فرصت خوب به دست آوردیم که می”توانستیم از آنها استفاده کنیم، اما دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند. فوتبالی که ارائه کردیم، بالاتر و بهتر از نفت بود. زمانی که حریف فشرده بازی می”کند، عمق را می”بندد که ما این اتفاق را پیش”بینی کرده بودیم. به همین خاطر، بازی را به کناره”ها بردیم.

خطیبی گفت: چند ارسال نصفه و نیمه روی دروازه حریف انجام دادیم، اما نفت در ادامه سیستم خود را تغییر داد و کناره”ها را بست.

این معلوم می”کند که حریف برای گل نخوردن و کسب یک امتیاز آمده بود. بازیکنانی را به زمین فرستادیم که از شوتزنی آنها استفاده کنیم. یکی دو فرصت گلزنی در این موضوع به دست آوردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی ماشین سازی تاکید کرد: هر روز با بازیکنان خود روی گلزنی کار می”کنیم و من بیشتر از بازی قبلی مقابل فولاد ناراحت هستم که باختیم ولی از لحاظ آمار و فوتبالی که ارائه کردیم، برتری از هر لحاظ با ما بود، اما با دو ضربه ایستگاهی و یک اوت که نصیب فولاد شد، از این تیم شکست خوردیم.

وی خاطرنشان کرد: ناراحتم که در فوتبال ایران فقط درباره برد و باخت صحبت می”کنند ولی در شرایط بازی ممکن است هر اتفاقی بیفتد اما دروازه”بان ما فقط یک بار توپ را لمس کرده بود و مالکیت، موقعیت”های گلزنی و همه آمارها به نفع ماست. بازیکنان ما برابر فولاد، 590 پاس به هم دادند که یک”سوم آنها در زمین حریف بود، اما هیچ”کس به این”ها نگاه نمی”کند.

سرمربی ماشین”سازی گفت: از لحاظ شکل فوتبالی، جزو سه تیم برتر ایران هستیم. این تیم از سال گذشته تنها سه تا چهار بازیکنش را نگه داشت و من این تیم را برای سال”های آینده بستم. همه بازیکنانم قراردادهای دو یا سه ساله دارند. با اضافه شدن چند بازیکن از جمله در خط حمله، ماشین”سازی یکی از باکیفیت”ترین تیم”های لیگ خواهد بود. آخر فصل این موضوع را می”بینید.

وی اضافه کرد: هدف تیم ما نه برای قهرمانی و نه برای سقوط است، بلکه در اواسط جدول خواهیم بود من ابتدای فصل گفتم که جزو 10 تیم برتر لیگ برتر خواهیم بود. به جز یک مسابقه، در سایر بازی”ها از حریفان بهتر بودیم. حتی از شهر خودرو و استقلال هم برتر بودیم و در شش مسابقه، همه آمارها را به نفع خودمان زدیم.

انتهای پیام/

نقت برای تساوی به تبریز آمده بود/ جزو سه تیم خوب لیگ هستیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار