گزارش/

کرار جاسم در تبریز است

1400/05/12 - 16:20 - کد خبر: 48476 نسخه چاپی

نصر: کرار جاسم، سال‌هاست در تبریز زندگی می‌کند، اما کسی وی را در این مدت ندیده است.

به گزارش نصر، انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی تراکتور اسامی بسیاری را به عنوان دستیار و بازیکن برای این تیم را به همراه داشت. در واقع فضای مجازی پیش از سرمربی دست به کار شده و تیم تراکتور را بسته است.

یکی از عجیب‌ترین اخبار این روزها، بازگشت کرار جاسم به تیم تراکتور بوده و حتی در رسانه‌هایی از قول وی مصاحبه‌هایی هم منتشر شده که گفته است، کیف و کلاهش را آماده کرده و منتظر چراغ سبز کمالوند است تا راهی تبریز شود.
با احترام به زحمات کرار جاسم در تیم تراکتور در 2  مقطع زمانی که در این تیم حضور داشته است، باید یادآوری کرد وی 12 سال پیش به تیم تراکتور پیوست و تقریبا تمامی همبازی‌های کرار جاسم در آن دوران یا از فوتبال خداحافظی کرده و یا در جام پیشکسوتان یونس شکوری در حال بازی هستند.

اما می‌توان‌ عنوان کرد، سال‌هاست کرار جاسم‌‌‌ها، کریم باقری‌ها، مهدی کیانی‌ها، خطیبی‌ها و... در فوتبال تبریز حضور دارند، اما دیده نمی‌شوند.
جاسم‌‌‌ کرار، خوش‌شانس بود کمالوند که 12 سال پیش بازی تیم الوکره قطر را برای دیدن مدافعی در حال تماشا بوده و ناگهان بازی جاسم کرار چشمش را می‌گیرد.
 آیا به بازیکنان فوتبال تبریز چنین فرصتی داده شده است؟ آیا اصلا استعدادهایی که در این سال‌ها‌ در فوتبال تبریز سوختند، کسی وقت برایشان گذاشته تا بازی‌هایشان را ببیند. هر که آمده لشکری از بازیکن و مربی تا تدارکات و پزشک با خودش آورده است.
هنوز هم معتقد هستم ریشه‌های فوتبال تبریز را فیروز کریمی که امروز ناجی تیم تراکتور عنوان می‌شود، 23 سال پیش سوزاند و تیم بومی تراکتور در سال 1377 را کاملا غیربومی کرد.
 

در همین مورد قابل ذکر است، نظمی در کنفرانس خبری 2 روز پیش خود اظهار داشت: "وقتی فیروز کریمی را امسال برای 6 بازی سرمربی تراکتور کردیم به وی ‌گفتیم نه می‌توانی بازیکن جدیدی بیاوری و نه حتی دستیار و با همین موجودی باشگاه باید بسازید."
همین محدودیت در تراکتور سبب درخشش جوانان تراکتور همچون بهزاد سلامی، علی فتحی، محمد مسلمی‌پور، سعید ایران‌خواه و امین اسدی شد و این جوانان تراکتور سبب شدند که فیروز کریمی رزومه کسب 12 امتیاز از 6 بازی را کسب کند و با آن فخرفروشی کرده و تعدادی هم بابت رفتنش غمنامه باباطاهر را نوشته و در وصفش حماسه‌سرایی کنند.
تیم امید تراکتور در لیگ برتر امیدهای کشور نایب قهرمان شد. تیم جوانان تراکتور هر چند در لیگ برتر جوانان کشور موفقیتی کسب نکرد اما همین تیم در دیدار دوستانه با امید تراکتور به برتری باورنکردنی 6 بر یک دست یافت. در همین 2 تیم کرار جاسم‌‌‌هایی وجود دارند که نیاز است، دیده شوند تا بتوانند استعدادهای خود را به نمایش گذارند.
از تیم‌های پایه تراکتور بازیکنانی که به تیم ملی رده‌های پایه دعوت شدند اما راهی به تیم بزرگسالان تراکتور پیدا نکردند. علیرضا باستانی، بهزاد سلامی، سعید کریم‌آذر، امیر ابراهیم‌زاده، علی نجفی، علی فتحی، حسین علیزاده، مهدی سیدی و .... استعدادهای بی‌شماری هستند که چشم انتظار توجه سرمربی جدید تراکتور هستند. به همان اندازه‌ای که 12 سال پیش به کرار جاسم‌‌‌ فرصت دیده شدن را دادند.
لازم به ذکر است، فراز کمالوند در مورد جذب کرار جاسم‌‌‌ در مصاحبه‌ای گفته بود، بعد از صعود تراکتور به لیگ برتر، شبی برای دیدن عملکرد مدافعی فیلم بازی تیم الوکره قطر را تماشا می‌کردم که چنگی به دلم نزد و در پاسی از شب و در حالی که چشمانم کم کم سنگینی می‌کرد، کرار جاسم‌‌‌ها وارد میدان شد و من با دیدن بازی وی، گفتم این همان بازیکنی است که می‌‌خواهم و از آقای شفق خواستم وی را جذب تراکتور کند.

فرهاد فرهادپور
انتهای پیام/
کرار جاسم در تبریز است خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار