خبر/

دیدار ورزشکاران و مربیان‌ اعزامی به پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوی ژاپن با امام جمعه تبریز

1400/05/12 - 12:28 - کد خبر: 48443 نسخه چاپی

نصر: ورزشکاران و مربیان‌ اعزامی به پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوی ژاپن با امام جمعه تبریز دیدار کردند.

به گزارش نصر، ورزشکاران و مربیان اعزامی به مسابقات ‌پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوی ژاپن با حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.
  در این دیدار که در دفتر امام جمعه تبریز صورت گرفت، آیت‌الله آل‌هاشم نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه تبریز طی سخنانی با اشاره به ابعاد مختلف ورزش در دنیای امروزی‌، برای تمامی ورزشکاران و مربیان در میادین مختلف المپیک و پارالمپیک ‌به ویژه سیامک صالح فرج‌زاده آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد ورزشکاران عزیز کشورمان با کسب مدال‌های این دوره از مسابقات پرچم پر‌افتخار کشورمان را به اهتزاز در آورند و دل مردم عزیزمان را شاد کنند.
در این دیدار‌ علی کشفیا عضو کمیته ملی پارالمپیک، سرپرست تیم والیبال نشسته و رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان، گزارشی از وضعیت حضور ورزشکاران و مربیان استان آذربایجان‌شرقی در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوی ژاپن ارائه داد.
 در این دیدار که با حضور حسین‌پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم از علی کشفیا، بهمن رضایی، سیامک صالح فرج‌زاده و ابراهیم فیروزی که در قالب کاروان پارالمپیک توکیو اعزام خواهند شد، تجلیل شد.
انتهای پیام/
دیدار ورزشکاران و مربیان‌ اعزامی به پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوی ژاپن با امام جمعه تبریز خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار