خبر/

رتبه یک کنکور زبان خارجی: اعتماد به نفس عامل موفقیت در کنکور است

1400/05/12 - 11:07 - کد خبر: 48432 نسخه چاپی

نصر: رتبه یک کنکور سراسری در رشته زبان‌های خارجی گفت: اراده و اعتماد به نفس لازمه موفقیت بوده و اتکا به توانمندی های فردی و ظرفیت های دبیران مدرسه زمینه ساز و عامل موفقیت من در کنکور بوده است.

به گزارش نصر، امیرحسین زرندی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار با بیان اینکه همزمان موفق به کسب رتبه ۱۳۷ رشته علوم تجربی نیز شده است، بیان کرد: خانواده، دلگرمی و حمایت آنان نیز مهمترین نقش را در این زمینه داشته است.
وی بیان کرد: تمایلی به حضور در کلاسهای کنکور نداشتم و برای رفع اشکال چندین جلسه از راهنمایی و تدریس معلمان خود مدرسه بهره مند شدم.
وی با بیان اینکه روزانه هشت ساعت مطالعه مستمر داشته، ادامه داد: دانش آموزان نباید برای رسیدن به هدف نا امید شوند و پشتکار لازمه موفقیت در هر کاری است.
رتبه یک کنکور زبان خارجی اظهار کرد: از هیچ بسته آموزشی استفاده نکرده و فقط بر مبنای کتب درسی مطالعات خود را پیش برده است.
زرندی گفت: آزمون کنکور امسال سخت بود و با وجود حساسیت برگزاری در ایام شیوع کرونا، با تسلط به سوالات پاسخ دادم.
وی اضافه کرد: زندگی من تنها در کنکور خلاصه نمی‌شد چرا که مطالعات خارج از درس مناسب سن خود، تماشای فیلم و سریال و ورزش را هم دنبال کرده و یک زندگی عادی داشتم.
وی با اشاره به حفظ ارتباط دوستانه خود با دانش‌آموزان کنکوری همکلاس خود تا روز برگزاری آزمون و مطالعه همزمان با آنها افزود: وقتی خبر کسب رتبه نخست را شنیدم، خیلی خوشحال شدم و معلمان، مدیران مدرسه و آموزش و پرورش و دوستان و خانواده‌ام جزو نخستین کسانی بودند که تبریک گفتند.
امیرحسین زرندی متولد سال ۱۳۸۱ بوده و پدر او فرهنگی و مادر او نیز دارو ساز است و در خانواده ای چهار نفره زندگی و در دبیرستان سمپاد علامه حلی خوی مشغول به تحصیل است.
آذربایجان غربی دارای ۶۲۵ هزار دانش آموز است.
همزمان با سراسر کشور ۶۳ هزار و ۵۶ داوطلب کنکوری در آذربایجان غربی طی چهار روز در پنج رشته تحصیلی به رقابت باهم پرداختند که نتایج آن روز گذشته منتشر شد.
انتهای پیام/
رتبه یک کنکور زبان خارجی: اعتماد به نفس عامل موفقیت در کنکور است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار