مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با «نصر»:

مردم آذربایجان حماسه فرهنگی آفریدند/تزریق اعتبار جدید برای بن کتاب در نمایشگاه کتاب تبریز

1398/08/03 - 16:29 - کد خبر: 4840 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از استقبال بی سابقه مردم از نمایشگاه کتاب تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، "محمد محمدپور" دقایقی پیش با بی سابقه عنوان کردن استقبال مردم از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی به خبرنگار «نصر» گفت: تا امروز بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه کتاب و مطبوعات در نمایشگاه بین المللی تبریز بازدید کرده اند.

وی در ادامه به اختصاص بن کتاب برای اقشار مختلف شهروندان اشاره کرد و گفت: ما پیش بینی چنین استقبالی از نمایشگاه نداشتیم و حضور مردم در روزهای ابتدایی نمایشگاه بسیار فراتر از محاسبات ما بود و 18 میلیارد ریال بن تخصیص یافته امروز به اتمام رسید و برای فردا نیز بر اساس پیگیری هایی که انجام دادیم، تخصیص بن کتاب انجام خواهد شد.

محمدپور در ادامه خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان با حضور میلیونی شان در نمایشگاه کتاب تبریز یک حماسه فرهنگی خلق کردند و بر اساس آماری که همکاران ما تهیه کرده اند، حضور مردم در این رویداد فرهنگی 1.5 برابر سال گذشته تا روز چهارم بوده است.
وی رویداد بزرگ فرهنگی کتاب تبریز را مایه دگرمی فعالان فرهنگی دانست و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هر چه بهتر و بزرگتر نمایشگاه کتاب در سال آینده را انجام می دهد.
انتهای پیام/

مردم آذربایجان حماسه فرهنگی آفریدند/تزریق اعتبار جدید برای بن کتاب در نمایشگاه کتاب تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار