رتبه‌ی چهار کنکور تجربی:

انتظار رتبه‌ی چهارم را نداشتم/ شیوع کرونا زمان مطالعه من را افزایش داد

1400/05/10 - 22:33 - کد خبر: 48350 نسخه چاپی

نصر: رتبه‌ی چهارم کنکور تجربی گفت: رتبه‌ی یکصد را در نظر گرفته بودم اما انتظار رتبه‌ی چهار را نداشتم.

به گزارش نصر، آیناز مارالی اظهار کرد: خانواده در موفقیت من بسیار تأثیرگذار بود و من کل موفقیت خود را مدیون همکاری آنها هستم چرا که تمام برنامه های زندگی خود را با مطالعه‌ی من تنظیم کرده بودند.
وی ادامه داد: پدر من مهندس و مادرم خانه‌دار بوده  و من در مدرسه‌ی نمونه دولتی تحصیل کردم.
رتبه‌ی چهار کنکور تجربی در خصوص درصد های کنکوری خود اظهار کرد: ادبیات را ۷۶، عربی ۹۴، دینی و زبان انگلیسی ۸۹، ریاضی ۶۰، زیست ۹۰، فیزیک ۸۳ و شیمی را ۸۸ درصد زده بودم.
وی در رابطه با نحوه‌ی مطالعه خود افزود: من از تمام وقت خود استفاده کرده و روزانه ۱۰ الی ۱۲ ساعت را به مطالعه اختصاص می‌دادم.
وی تاکید کرد: از منابع و کلاس های درسی خارج از مدرسه استفاده کرده و در آزمون ها شرکت می‌کردم که بسیار در موفقیت من تأثیرگذار بود و همچنین با مطالعه‌ی یک کتاب آن را کنار گذاشته و به سراغ منابع دیگر می‌رفتم.
 رتبه‌ی چهار کنکور تجربی با اشاره به مشکلات درس خواندن در دوران شیوع ویروس کرونا متذکر شد: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس مشکلات چندانی را ایجاد نکرد بلکه زمان مطالعه‌ی من را افزایش داد و تنها مورد نبود تفریح و سرگرمی بود.
وی یادآور شد: قبل از آزمون، سوالات کنکور را بررسی کرده و با مشاوران خود گفت‌وگو کردم و با توکل بر خدا و آرامش خاطر به سراغ آزمون رفتم.
مارالی در رابطه با سختی سوالات آزمون کنکور بیان کرد: من نظام جدید هستم اما سوالات آزمون کنکور و بویژه سوالات درس ریاضی دشوار و خارج از کتاب درسی مطرح شده بودند.
رتبه‌ی چهار کنکور تجربی در پایان به کنکوری های ۱۴۰۱ توصیه کرد: کنکوری ها تمام وقت خود را برای مطالعه گذاشته و به حاشیه ها توجه نکنند که در این صورت قطعاً به هدف خود خواهند رسید.
انتهای پیام/
انتظار رتبه‌ی چهارم را نداشتم/ شیوع کرونا زمان مطالعه من را افزایش داد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار