معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان خبر داد:

سرپرستی معنوی 14 هزار کودک یتیم و محسنین بر عهده نیکوکاران آذربایجان شرقی

1400/05/10 - 13:15 - کد خبر: 48312 نسخه چاپی

نصر: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: 61 هزار و 506 نیکوکار، سرپرستی معنوی 14 هزار و 492 کودک یتیم و محسنین را بر عهده دارند.

به گزارش نصر، یونس فاتح با اعلام این خبر، خاطر نشان کرد: طرح اکرام شامل کودکان بی‌سرپرست و طرح محسنین شامل کودکان دارای سرپرست ناتوان می باشد که زیر چتر حمایتی کمیته امداد و حامیان نیکوکار هستند.
وی افزود: حامیان فرزندان آسمانی در این استان در 4 ماهه نخست امسال بالغ بر 261 میلیارد ریال به حساب فرزندان معنوی واریز کردند.
وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون متوسط سرانه ماهیانه پرداختی حامیان نیک اندیش استان برای فرزندان یتیم حدود 10 میلیون ریال و برای فرزندان محسنین حدود 5 میلیون ریال بوده و ما قدردان این عزیزان هستیم.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی، گفت: عموم مردم و خیران می‌توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه ضمن حمایت از سرمایه های اجتماعی و جلوگیری از بین نسلی شدن فقر، از ثمرات معنوی آن نیز برخوردار شوند.
وی با بیان اینکه بستر آسان الکترونیکی برای پرداخت حامیان فراهم‌ است، تأکید کرد: کمک‌های مردم و خیران مستقیم به‌ حساب فرزند معنوی آنها واریز می‌شود و متقاضیان مشارکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir در این طرح ثبت نام کند.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، فاتح گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین از برنامه‌های موفق کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در این راستا تامین نیازهای معیشتی، تحصیلی و درمانی کودکان توسط خیران انجام می‌شود.
انتهای پیام/
 سرپرستی معنوی 14 هزار کودک یتیم و محسنین بر عهده نیکوکاران آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار