نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به عملیات ارتش ترکیه در شمال سوریه؛

پزشکیان: جنگ بین مسلمانان جایز نیست

1398/08/03 - 14:12 - کد خبر: 4831 نسخه چاپی

نصر: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به به عملیات ارتش ترکیه در شمال سوریه گفت: جنگ بین مسلمانان جایز نیست.

به گزارش نصر، «مسعود پزشکیان» نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه آژانس خبری تحلیلی نصر در دهمین دوره از دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی با بیان اینکه قدرت و توانایی رسانه ها تنها نباید در روزهای نمایشگاه، بلکه طی سال با عملکردشان دیده شود، ادامه داد: نمایشگاه یکی از فرصت های معرفی ظرفیت های رسانه ها است اما رسانه ها توجه داشته باشند که باید قدرت خود را با انعکاس اخبار حقیقی طی سال نشان دهند و اعتماد مردم را جلب کنند.

وی تاکید کرد: رسانه باید حق را بیبند و حق را بگوید، حق گفتن و افشای ناحق از مهم ترین رسالت های رسانه ها است.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه فضای سیاسی کشور را چگونه ارزیابی می کند، گفت: اگر وحدت و انسجام را در جامعه ایجاد کنیم هیچ وقت متضرر نخواهیم بود اما اگر باهم اختلاف داشته باشیم، دشمن از این فرصت استفاده کرده و از طریق نقاط ضعفمان ورود خواهد کرد.

پزشکیان در خصوص عملیات اخیر ترکیه در شمال سوریه، اظهار داشت: جنگ بین مسلمانان جایز نیست، همانطور که خداوند باری تعالی در قرآن حکیم نیز حتی به اهل کتاب هم می فرماید بیایید موحد باشیم، جنگ های این چنینی بین مردم مسلمان دوری از فرمان خدا است.

وی این امر را تحریک پذیری از سوی آمریکا عنوان کرد و اتفاقات اخیر را سرپیچی از دستور خداوند دانست.

پزشکیان در خاتمه، در پاسخ به اینکه موضع گیری ایران را نسبت به این اتفاق چگونه ارزیابی می کند، اظهار داشت: هرچیزی قابل نقد است و باید نقد پذیر باشیم.

انتهای پیام/

پزشکیان: جنگ بین مسلمانان جایز نیست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار