مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

امسال ۲۹۴هزار تن کالا و نهاده دامی به آذربایجان‌شرقی حمل شده است

1400/05/10 - 10:31 - کد خبر: 48304 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون، ۲۹۴ هزار تن کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به استان حمل شده است.

به گزارش نصر، اورجعلی علیزاده  افزود: این کالاها و نهاده های دامی از بندر امام خوزستان بارگیری و با هماهنگی انجمن های صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و رانندگان وسائط نقلیه سنگین سراسر استان به مقصد استان حمل شده است.
وی اظهار کرد: در این راستا همه شرکت های حمل و نقل استان مکلف به ارایه حداقل ۱۰ مورد بارنامه حمل گندم و نهاده دامی از مبادی معین به استان و ثبت مشخصات بارنامه های اخذ شده در اداره کل هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، مدیریت ارایه حواله بارنامه به انجمن ها و شرکت ها به تناسب عملکرد، برگزاری جلسات توجیهی حمل کالاهای اساسی برای شرکت های حمل و نقل و انجمن های صنفی در شهرستان های مهم استان با حضور مسوولان اداره کل، هماهنگی با اداره کل غله استان، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل پشتیبانی امور دام، اداره کل دامپزشکی برای تسهیل در حمل کالاهای اساسی، تفاهمنامه امکان صدور بارنامه از بندر امام برای  شرکت های حمل و نقل استان و استفاده از ظرفیت ناوگان ملکی شرکت های حمل و نقل از اقدامات این اداره کل است.
علیزاده ادامه داد: در این راستا تیمی متشکل از کارشناسان حمل و نقل این اداره کل و نمایندگان صنوف حمل و نقل برای نظارت بر چگونگی حمل این محموله ها به بندر امام (ره) اعزام شده و ۴۷ دستگاه ناوگان راهداری استان نیز در ۲ مرحله برای حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی به این بندر اعزام شده اند.
به گزارش ایرنا، در زمان کنونی تعداد کل ناوگان باری دارای کارت هوشمند آذربایجان شرقی ۳۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه، تعداد رانندگان باری دارای کارت هوشمند ۳۷ هزار و ۵۰ نفر و تعداد اتوبوس ناوگان حمل و نقل مسافری استان ۶۹۳ دستگاه است.
۲۸۵ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری، ۶۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی در استان فعالیت می کنند.
انتهای پیام/
امسال ۲۹۴هزار تن کالا و نهاده دامی به آذربایجان‌شرقی حمل شده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار