عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز با حضور در غرفه نصر؛

نصر در قضایای کلیبر در حوزه محیط زیست توانست بهترین نقش را بازی کند

1398/08/03 - 13:34 - کد خبر: 4829 نسخه چاپی

نصر: در قضایای کلیبر در حوزه محیط زیست توانست بهترین نقش را بازی کند و باعث شد تا حساسیت قضیه زیادتر شود و مسئولان به ارسباران بیشتر توجه کنند.

به گزارش نصر، فرج محمد قلی زاده در دهمین نمایشگاه خبرگزاری ها، مطبوعات و پایگاه های خبری استان آذربایجان شرقی گفت: رسانه ها باید بهترین شیوه را برای انتقال اطلاعات به مخاطب ارائه دهند.

وی افزود: رسانه باید دارای قابلیت و تنوع باشد و آن چه مخاطب انتظار دارد را برآورده کند، "نصر" جز رسانه هایی هست که توانسته نقش بسیار خوبی در این قضیه ایجاد کند.

قلی زاده تاکید کرد: نصر در قضایای کلیبر در حوزه محیط زیست توانست بهترین نقش را بازی کند و باعث شد تا حساسیت قضیه زیادتر شود و مسئولان به ارسباران بیشتر توجه کنند.

وی ادامه داد: به نتیجه رسیدن این حساسیت ها نقش رسانه را نشان می دهد، در کار رسانه ای انگیزه بسیار مهم است، اگر انگیزه نباشد کار رسانه ای پابرجا نخواهد ماند.

عضو شورای شهر گفت: همه باید قبول کنیم که شهر مال ماست، درخت این شهر هم مال ماست، خصوصاً در قشر جوان جامعه که نیازمند توجه بیشتر دارد.

وی افزود: همه مردم باید در برابر مسائل حساس، احساس مسئولیت کنند مردم باید از مسؤلان، من نماینده  مطالبه کرده و به راحتی از قضایا عبور نکنند، اگر این اتفاق بیفتد همه برای کار احساس مسئولیت می کنند و بی تفاوت نمی شوند.

انتهای پیام/

نصر در قضایای کلیبر در حوزه محیط زیست توانست بهترین نقش را بازی کند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار