مدیر هتل کایا ازمیر در گفت و گو با نصر:

بازگشت گردشگران به ترکیه / ظرفیت های گردشگری تبریز معرفی شوند

1400/05/09 - 10:23 - کد خبر: 48237 نسخه چاپی

نصر: مدیر هتل کایا ازمیر از بازگشت گردشگران به ترکیه پس از پاندمی کرونا خبر داد.

به گزارش نصر، عیسی اردم مدیر سابق هتل کایا لاله پارک تبریز که هم اکنون هتل 5 ستاره کایا ازمیر را مدیریت می کند؛ معتقد است سال 2021 مردم جهان راحتر از سال قبل زندگی خواهند کرد.
وی با اشاره به تاثیر پاندمی کرونا بر صنعت گردشگری جهان اظهار داشت: ترکیه نیز با توجه به اینکه یکی از پایه های اقتصادش گردشگری است خسارت های فراوانی دید.
عیسی اردم با بیان اینکه پیش از پاندومی کرونا بیش از 85 درصد ظرفیت این هتل و اکثر هتل های ازمیر اشغال می شد اذعان داشت: این درحالی است که در دوران کرونا این رقم تا 15 درصد کاهش یافت ولی هم اکنون میزان اشغال اتاق های هتل مان به 45 تا 50 درصد رسیده است.


 
وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری ازمیر گفت: ازمیر یکی از زیباترین شهرهای ترکیه به شمار می رود که گردشگران متعددی از سراسر جهان به این شهر سفر می کنند.
وی ادامه داد: ترکیب مسافران خارجی هتل کایا ازمیر بیشتر از کشورهای لیبی، تونس و ایران هستند چرا که این هتل علاوه براقامت خدمات توریسم سلامت را نیز در حوزه فیزیوتراپی و زیبایی ارایه می دهد.
مدیر هتل کایا ازمیر معتقد است: ارایه خدمات متفاوت و متنوع ظرفیت های گردشگرپذیری یک هتل را دوچندان می کند.
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص فعالیت اش در تبریز به عنوان مدیر یک هتل پنج  ستاره نیز اظهار داشت: مردم تبریز انسان هایی میهمان دوست و بسیار محترم هستند؛ بنده در مدت زمان حدود دو سال و نیمی که در هتل کایا لاله پارک تبریز مدیریت کردم با انسان های فرهیخته و شریف زیادی آشنا شدم که این خود یکی از افتخارات بنده در طول خدمتم در تبریز بود.
وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری تبریز و ایران افزود: عدم معرفی و شناخت کافی از این ظرفیت ها یکی از موانع جذب گردشگر خارجی به ایران و تبریز است.
عیسی اردم گفت: من در طول فعالیت ام در تبریز با بخشی از این ظرفیت ها آشنا شدم که برایم بسیار جالب و درخور توجه بود؛ اما آنچه که برایم خاطره انگیز بود؛ تاریخ، فرهنگ و غذاهای بسیار خوشمزه این شهر بود.


 
وی با بیان اینکه شباهت های فرهنگی زیادی بین ایران و ترکیه وجود دارد تصریح کرد: این شباهت ها می تواند بسترساز توسعه روابط گردشگری بین دو کشور شود و قطعا در سال های آینده و پساکرونا شاهد این تحولات خواهیم بود.
وی در ادامه به ظرفیت های هتل کایا ازمیر اشاره کرد و گفت: مرکز سلامت این هتل با توجه به حضور 10 نفر دکتر متخصص زیبایی و فیزیوتراپی ، 15 نفر فیزیوتراپیست و چهار نفر پرستار یکی از مراکز موفق سلامت منطقه غرب و جنوب غرب ترکیه به شمار می رود و بیمارانی از کشورهای نروژ، اوکراین، لیبی حتی کانادا این مرکز را برای درمان و بهبودی انتخاب می کنند.
به گفته عیسی اردم هتل کایا ازمیر با 330 اتاق ؛  750 تختخواب؛ پنج زمین استاندارد تنیس، استخرهای متعدد و طبیعتی بی نظیر ترکیبی از زیبایی ها را کنار هم جمع کرده است.
وی گفت: هتل کایا ازمیر با پذیرایی از سالانه 130 هزار نفر مسافر در زمره یکی از بهترین هتل های ازمیر به شمار می رود و از این فرصت استفاده کرده از تمام شهروندان تبریزی برای اقامتی دلنشین در این هتل دعوت می کنم.
انتهای پیام/
بازگشت گردشگران به ترکیه / ظرفیت های گردشگری تبریز معرفی شوند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار