سرمایه‌گذاری مشترک بین شرکت سرمایه گذاری برق و انرژی غدیر و پالایش نفت تبریز

1400/05/09 - 10:39 - کد خبر: 48232 نسخه چاپی

نصر: مدیر پروژه‌ی تامین برق شرکت پالایش نفت تبریز گفت: شرکت پالایش نفت تبریز جهت تامین برق طرح های توسعه ای جاری و آتی خود با شرکت سرمایه گذاری برق و انرژی غدیر برای سرمایه‌گذاری مشترک به توافق رسید.

به گزارش نصر، اصغر صمدیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر برق مورد نیاز پالایشگاه  تبریز در خود مجموعه و توسط ژنراتورهای موجود به ظرفیت ۲۱ مگا وات تامین می‌شود.
وی بیان کرد: فیدر اختصاصی پالایشگاه جهت مصارف و شرایط اضطراری از پست تراکتورسازی با دیماند قراردادی ۴.۵ مگاوات تهیه می‌شود.
مدیر پروژه‌ی تامین برق شرکت پالایش نفت تبریز با اشاره به طرح های توسعه‌ای شرکت خاطرنشان کرد: شرکت ما برای طرح های توسعه‌ای و جامع آینده‌ی خود، ۵۵ مگاوات برق نیاز داشته که برای تامین آن، تفاهم‌نامه‌ای با شرکت سرمایه گذاری برق و انرژی غدیر انعقاد شد.
وی در خصوص این تفاهم‌نامه افزود: شرکت پالایش نفت تبریز و شرکت برق و انرژی غدیر برای تامین برق مورد نیازشرکت به ظرفیت ۸۰ مگاوات از طریق اتصال به شبکه سراسری به توافق اولیه رسیدند.
صمدیان در پایان تاکید کرد: مطابق مطالعات طرح فوق که از شش ماه قبل آغازشد،  سناریوهای اجرایی مربوطه شناسایی و نحوه‌ی اجرای آن در قالب تفاهم نامه اولیه در جلسه‌ی پنجم مردادماه سال ۱۴۰۰ توسط مدیران و کارشناسان دو شرکت بررسی و نهایی گردید.
انتهای پیام/
سرمایه‌گذاری مشترک بین شرکت سرمایه گذاری برق و انرژی غدیر و پالایش نفت تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار