اختصاصی نصر/

نیم نگاه تراکتور به سهمیه در ایستگاه آخر لیگ

1400/05/08 - 18:33 - کد خبر: 48211 نسخه چاپی

نصر: تیم های تراکتور و سایپا در هفته آخر رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، قطار رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امروز در حالی به ایستگاه پایانی خود می رسد که نمایندگان فوتبال تبریز فصل بدی را تجربه کردند؛ به طوری که ماشین سازی، قدیمی ترین تیم استان امروز آخرین دیدار خود را در لیگ برتر تجربه خواهد کرد و تیم تراکتور برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باید چشم به نتایج سایر دیدار ها بدوزد.
شاگردان فیروز کریمی که هفته گذشته مقابل پرسپولیس در تهران نتیجه را سه بر یک واگذار کردند، این هفته باید در مقابل سایپایی قرار بگیرند که این فصل نتایج خوبی را کسب نکردند و در آستانه سقوط به دسته یک قرار دارند؛ تیمی که در سال های نه چندان دور توانسته بود جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران را به دست آورد.
شاگردان اخباری در این دیدار همانند تراکتور باید چشم به نتایج سایر تیم ها داشته باشند به طوری که در پایین جدول سایپا در رتبه پانزدهم حضور دارد و با رقیب مستقیم خود یعنی ذوب آهن هم امتیاز است و همه چیز برای بقا به هفته آخر کشیده شده است. سایپایی ها یک تفاضل گل نسبت به ذوب آهنی که با مس رفسنجان بازی دارد، کمتر دارند. شاگردان سعید اخباری اگر قصد دارند در لیگ برتر ماندگار شوند باید مقابل تراکتور به پیروزی برسند تا به نوعی بخشی از عملیات بقا در لیگ برتر که وابسته به خود سایپایی ها است به نحو احسن انجام شود. سایپا در صورت پیروزی ذوب آهن مقابل مس، برای بقا باید با اختلاف یک گل بیشتر از پیروزی ذوب آهن، تراکتور را شکست دهد تا در این صورت به طور حتمی در لیگ ماندگار شود. البته در این بین سایپایی ها امیدوارند تا نف مسجد سلیمان مقابل رقیب خود شکست بخورد و آنها با یک پیروزی بالاتر از شاگردان محمود فکری در لیگ برتر ماندگار شوند.
آخرین دیدار دو تیم هم با نتیجه دو بر یک به نفع تراکتور تمام شد و  بررسی آماری این دیدار نشان می دهد که سایپا در ۱۲ دیدار قبلی خود مقابل تراکتور فقط یک بار موفق به پیروزی شده است و تیم تراکتور امیدوار است در این دیدار هم بتواند نوار شکست ناپذیری خود را مقابل ساپیا حفظ کند.
در حال حاظر نیز تیم تراکتور ۴۲ امتیاز در رده ششم است و امیدوار به لغزش فولاد و گل گهر سیرجان است تا کور سوی امیدی به لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد و در ان طرف هم سایپا با ۲۶ امتیاز در رتبه پانزدهم و منطقه سقوط قرار دارد و باید ضمن پیروزی در این بازی امیدوار به شکست تیم های ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان باشد.
همچنین در این بازی محمد عباس زاده گلزن اول تراکتور به دلیل مصدومیت نمی تواند در ترکیب فیروز کریمی قرار بگیرد.
گفتنی است این دیدار از ساعت ۲۱:۱۵ امروز با قضاوت تیم داوری سید علی اصغر مومنی، آرمان اسعدی و علی اکبر نوری در تبریز برگزار خواهد شد.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
نیم نگاه تراکتور به سهمیه در ایستگاه آخر لیگ نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار