خبر/

رقابت‌های انتخابی کاراته آذربایجان شرقی با معرفی نفرات برتر اعلام شد

1400/05/07 - 21:29 - کد خبر: 48193 نسخه چاپی

نصر: رقابت‌های انتخابی کاراته آذربایجان شرقی با راهیابی ۱۳ کاراته کا در بخش انفرادی و دو تیم (کاتای تیمی) در دو بخش کاتا و کومیته (آقایان،بانوان)  پایان یافت.

به گزارش نصر، رقابت‌های انتخابی کاراته استان در دو بخش کاتا و کومیته  در دو روز  برگزار شد که  در بخش کومیته در اوزان ۶۰-، ۶۷-، ۷۵-، ۸۴-و۸۴+ کیلوگرم  (آقایان) و ۵۰-،۵۵-،۶۱-(بانوان)  بارعایت پروتکل های بهداشتی در تبریز برگزار شد.
 این رقابت‌ها که با نظارت قضاوت داوران رسمی فدراسیون کاراته ج.ا.ا برگزار شد، نفرات برتر جواز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته ج.ا.ا را کسب کردند.
 

در پایان این مسابقات، میلاد داداشی در وزن ۶۰- کیلوگرم، علی محمدی میدان دار در وزن ۶۷- کیلوگرم، مهدی افسری در وزن ۷۵- کیلوگرم،فرشاد داداشی در  وزن ۸۴- کیلوگرم و رامین احدی در وزن ۸۴+ کیلوگرم در بخش کومیته آقایان به مقام اول دست یافتند.
همچنین در بخش کومیته بانوان فاطمه مقدسی در  وزن ۵۰- کیلوگرم،پریا سعادتی در وزن ۵۵- کیلوگرم و ستاره صمد پور در وزن ۶۱- کیلوگرم عنوان اول را از آن خود کردند.
همچنین صدرا شیدزی، امیرحسین کرمی، مهدی محمدپور و محمدرضا میراب به عنوان نفرات برتر بخش کاتای آقایان انتخاب شدند و  در بخش کاتای بانوان نیز ریحانه کاظم پور به عنوان نفر برتر معرفی شد.
همچنین تیم آکادمی شاهین در بخش کاتای تیمی مردان و تیم آکادمی حسین زاده در بخش کاتای تیمی بانوان عنوان اول را کسب کردند.
همچنین طبق اعلام کادر فنی هیات کاراته آذربایجان شرقی، نفرات اردوی مشترک تیم استان تا آغاز مسابقات انتخابی که متعاقبا زمان قطعی آن توسط فدراسیون کاراته ج.ا.ا اعلام می شود، در تبریز تشکیل خواهد شد.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
رقابت‌های انتخابی کاراته آذربایجان شرقی با معرفی نفرات برتر اعلام شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار