هفته هشتم مسابقات لیگ برتر؛

تراکتور در ایستگاه هشتم برای کسب پنجمین پیروزی

1398/08/03 - 11:54 - کد خبر: 4817 نسخه چاپی

نصر: تراکتور در ایستگاه هشتم برای کسب پنجمین پیروزی پیاپی به مصاف نفت آبادان می‌رود.

به گزارش نصر، تیم فوتبال تراکتور از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر امروز میهمان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان است.

شاگردان دنیزلی در ادامه روند رو به رشد خود، هفته گذشته نساجی را با نتیجه پر گل چهار بر صفر شکست داده و چهارمین پیروزی پیاپی را رقم زدند. تراکتور با 17 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان، در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

این روزها تراکتور فوتبال شناور، تهاجمی و تماشاگر پسند به نمایش می”گذارد و بالانس فوق العاده”ای در فاز تهاجمی و تدافعی این تیم برقرار است؛ به طوری که این تیم آمار بی”نظیر هفت بازی بدون گل خورده را برجای گذاشته است. همچنین وضعیت خط حمله تراکتور هم رفته رفته بهتر شده و این تیم با هشت گل زده یکی از زهردارترین خطوط حمله لیگ را در اختیار دارد.
تراکتور برای این بازی اشکان دژاگه، رضا شکاری، سید احمد موسوی و مهدی ببری را در اختیار ندارد.

در سوی دیگر نفت آبادان یکی از تیم”های خوب لیگ برتر و از تعقیب کننده”های جدی تیم های بالای جدول به شمار می”رود که با 12 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد. نفت آبادان با سه گل خورده سومین خط دفاعی لیگ برتر را در اختیار دارد و این تیم موفق به ثمر رساندن پنج گل هم شده است.

نفت آبادان یکی از تیم”های پرهوادار لیگ برتر به شمار می”رود که هواداران این تیم در خانه کار را برای رقباء سخت می”کنند.علاوه بر این گرما و رطوبت بالای هوا در آبادان یکی از رقبای اصلی تیم های میهمان است.

انتهای پیام/

 تراکتور در ایستگاه هشتم برای کسب پنجمین پیروزی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار