معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان؛

۹.۹ میلیارد تومان پرونده تخلف فروش سیمان در آذربایجان شرقی تشکیل شد

1400/05/06 - 20:46 - کد خبر: 48162 نسخه چاپی

نصر: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در چهار ماهه نخست امسال یکهزار و ۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای فروش و توزیع سیمان انجام شده و ۱۹۶ فقره پرونده به ارزش حدود ۹.۹ میلیارد تومان تشکیل و به مراجع رسیدگی کننده ارجاع شده است.

به گزارش نصر، یوسف پایدار روز چهارشنبه پس از بازدید میدانی از فعالان این بخش با حضور مدیران کل بازرسی استان آذربایجان شرقی و رییس منطقه پنج سازمان بازرسی کل کشور و تعزیرات حکومتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: در این بازدید برای سه واحد متخلف دیگر پرونده تخلفاتی تشکیل شد.
وی افزود: تاکنون ۵۴۰ واحد از فعالان این بخش در سامانه جامع انبار و ۲۰۰ واحد نیز در سامانه جامع تجارت ثبت نام کرده اند.
پایدار گفت: برای تعامل هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی و نظارتی استان در خصوص تداوم روند تأمین ، توزیع و نظارت بر اقلام اساسی بویژه سیمان بازدید میدانی از فعالین این بخش با حضور مدیران کل بازرسی استان آذربایجان شرقی و رییس منطقه ۵ سازمان بازرسی کل کشور، تعزیرات حکومتی و معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت انجام شد.
وی با تأکید بر تداوم اقدامات نظارتی و پایش واحدهای تولیدی و توزیعی سیمان به صورت میدانی و سیستمی، یادآور شد: به منظور تعامل هرچه بهتر و هم افزایی دستگاههای اجرایی و نظارتی در تأمین مایحتاج عمومی شهروندان و همچنین نظارت بر روند عرضه در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، تمهیدات لازم پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه براساس دستورالعمل های ابلاغی ثبت اطلاعات خرید و فروش سیمان در سامانه جامع تجارت الزامی است، ادامه داد: عدم ثبت آمار ورودی و خروجی سیمان توسط واحدهای تولیدی و توزیعی ، تخلف بوده و به عنوان عرضه خارج از شبکه محسوب و با متخلفین بدون کوچکترین اغماض برخورد خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در جریان بازدید میدانی از عرضه کنندگان سیمان که مدیران کل بازرسی، تعزیرات حکومتی، معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان ، نمایندگان اتحادیه و پلیس امنیت استان حضور داشتند.
امروز همچنین کارشناسان اداره بازرسی کل و صمت آذربایجان شرقی از انبارها و مراکز توزیع اقلام اساسی نظیر مواد غذایی و اقلام بهداشتی و سلامت محور بازدید کردند.
انتهای پیام/
۹.۹ میلیارد تومان پرونده تخلف فروش سیمان در آذربایجان شرقی تشکیل شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار