معاون استاندار آذربایجان‌شرقی؛

مصوبات شورای مهارت باید اجرایی شود

1400/05/06 - 16:01 - کد خبر: 48139 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات شورای توسعه مهارت استان، گفت: تمامی برنامه‌ریزی‌ها، باید عملیاتی شود و با ارزشیابی و نظارت‌های به موقع، بتوان بهتر و موثرتر در مسیر تحقق اهداف این بخش تلاش کرد.

به گزارش نصر، علی جهانگیری روز چهارشنبه در جلسه شورای توسعه مهارت آذربایجان شرقی، با تبیین اهمیت برنامه ریزی در تحقق اهداف توسعه‌ای سازمان‌ها، افزود: دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در صورت وجود هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نظرات تکمیلی در خصوص این سند، در طی یک هفته آتی با دبیرخانه این شورا در ارتباط باشند.
وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌های خود در زمینه مهارت افزایی را عملیاتی کرده و گزارش کارکرد خود را ماهانه به کارگروه و ره سه ماه یکبار به شوار ارایه دهند.
جهانگیری گفت: بسته فرهنگی مشاغل توسط دانشگاه علمی و کاربردی استان طراحی شده است و برای اجرایی کردن آن نیز اعتبارات مورد نیاز پیگیری شود.
وی همچنین با تاکید بر واگذاری سریع دپارتمان آموزش هتلداری و رستوران داری، اظهار کرد: بررسی های لازم برای واگذاری انجام شود و در صورت تایید با توجه به امکانات موجود به دانشگاه آزاد استان واگذار شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز نسبت به عدم همکاری مناسب جهت آموزش های مهارتی با نیروهای مسلح پاسخ دهند.
وی افزود: دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در صورت وجود هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نظرات تکمیلی در خصوص این سند، در طی یک هفته آتی با دبیرخانه این شورا در ارتباط باشند.ش
مصوبات شورای مهارت باید اجرایی شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار