خبر/

آیت‌الله رئیسی در دیدار نمایندگان مجلس: رسیدگی به مسائل معیشتی مردم اولویت اول ما است

1400/05/05 - 23:47 - کد خبر: 48114 نسخه چاپی

نصر: نماینده یزد در مجلس گفت: حجت‌الاسلام رئیسی در دیدار نمایندگان عنوان کرد که رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم اولویت اصلی ما در دولت آینده است و رسیدگی به مسائلی همچون اصلاح ساختار اداری، رفع مشکلات آب، برق و گاز مردم به صورت ویژه در دستور کار ما قرار دارد.

به گزارش نصر، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به دیدار جمعی از نمایندگان با حجت‌الاسلام رئیسی رئیس جمهور منتخب اظهار داشت: در این جلسه رئیس منتخب بر این نکته تأکید کرد که رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم اولویت اصلی ما در دولت سیزدهم است.
وی افزود: حجت‌الاسلام رئیسی عنوان کرد که تعامل دو قوه مجریه و مقننه در دستور کار ما است و اگر چه هر یک از ما باید به وظایف خود عمل کنیم اما ضمن انجام وظایف همراه و هم‌گام در جهت رفع مشکلات مردم حرکت می‌کنیم.
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ رئیس جمهور منتخب گفت که اصلاح نظام اداری و رفع مشکلات آب، برق و گاز مردم جزو اولویت‌های کاری ما در دولت بعد است و ما به طور جد در جهت رفع مشکلات در این بخش‌ها تلاش می‌کنیم.
جوکار خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام رئیسی عنوان کرد که کار جهادی در دستور کار ما در دولت بعد است و ما به صورت جهادی برای حل مشکلات مردم کار خواهیم کرد.
وی افزود: در ابتدای این جلسه رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز که هر یک سه دقیقه فرصت داشتند نیز به ارائه برنامه‌ها و پیشنهادات خود در حوزه مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی مسائل زیربنایی و ... پرداختند و بنا شد تا پیشنهادات و نکته‌نظرات خود را در حوزه‌های کاری کمیسیون‌های خود به صورت مکتوب به آقای رئیسی ارائه کنند.
انتهای پیام/
آیت‌الله رئیسی در دیدار نمایندگان مجلس: رسیدگی به مسائل معیشتی مردم اولویت اول ما است خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار