خبر/

اولین شاسی‌بلند الکتریکی ترکیه آماده ورود به خط تولید شد + عکس

1400/05/04 - 22:20 - کد خبر: 48039 نسخه چاپی

نصر: اولین خودروی داخلی ترکیه یک‌قدم دیگر به تولید نزدیک شد. به تازگی تائید شده خط مونتاژ بدنه این خودرو تکمیل شده است.

به گزارش نصر، این خودرو محصول گروه جوینت ونچر خودروی ترکیه TOGG بوده و تصاویر کامل آن به تازگی منتشر شده‌اند. تأسیسات تولید TOGG در گملیک در شمال غرب بورسا واقع شده و قرار است اوایل سال ۲۰۲۲ کامل شود.
TOGG اواسط سال ۲۰۱۸ معرفی شد و نمونه‌های پیش‌تولیدی دو محصول اول این خودروساز در اواخر سال بعد پدیدار گردیدند. هر دو خودرو دارای قوای محرکه الکتریکی بوده هرچند یکی از آن‌ها به شکل سدانی کامپکت و دیگری به فرم شاسی‌بلند کلاس C معرفی شده‌اند. تولید شاسی‌بلند TOGG از سال آینده شروع خواهد شد و سدان آن نیز اندکی بعدتر روی خط تولید خواهد رفت. این شرکت همچنین در حال آماده‌سازی سه محصول دیگر برای تولید تا سال ۲۰۳۰ است.


 
روزنامه دیلی صباح گزارش داده ۷۵ درصد تأمین‌کنندگان TOGG در ترکیه حضور دارند و ۲۵ درصد قطعات باقی مانده نیز از اروپا و آسیا تأمین خواهند شد.
نسخه‌های پایه این شاسی‌بلند و سدان دارای یک پیشرانه در عقب با قدرت ۲۰۰ اسب بخار خواهند بود. مشتریانی که خواهان قدرت بیشتر هستند می‌توانند مدل دو موتوره با قدرت ۴۰۰ اسب بخار را انتخاب کنند. نمونه‌های پرچم‌دار این دو خودرو از باتری بزرگ‌تر با برد بیش از ۵۰۰ کیلومتری و زمان شارژ ۸۰ درصدی در کمتر از نیم ساعت سود خواهند برد.
انتهای پیام/
اولین شاسی‌بلند الکتریکی ترکیه آماده ورود به خط تولید شد + عکس نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  بابك   3 سالها پیش  

ما هم مثل قاليشويي مشتاق در سريال دودكش نيم قرن تجربه و عقبه در خودروسازي داريم و !؟
پژوهشیار