خبر/

سرمربی ماشین‌سازی: مشکلات فنی و روحی روانی در تیم داریم

1400/05/04 - 12:52 - کد خبر: 48016 نسخه چاپی

نصر: سرمربی ماشین‌سازی با اشاره به مشکلات عدیده گفت: تیم ما از قبل با مشکلات فنی و روحی و روانی دست به گریبان است.

به گزارش نصر، علیرضا اکبرپور با اشاره به باخت تیمش مقابل پیکان افزود: متاسفانه مشکلات و حواشی پیش آمده بعد از بازی با تیم پرسپولیس از سر بازیکنان دور نشده و نتوانستیم بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی به این بازی برسانیم.
سرمربی تیم فوتبال سبزپوشان تبریز با بیان اینکه تیم ماشین سازی از قبل هم مشکل فنی و هم مشکل روحی و روانی داشت، خاطرنشان کرد: ما همچنان کمبود بازیکنان داریم و دستمان خالی است و برای بازیکنی که قهر می کند و یا در زمین بازی عملکرد قابل قبولی ندارد جایگزین مناسبی نداریم. 
اکبرپور با اشاره به مشکلات باشگاه ماشین سازی که به گفته وی به مدیریت قبلی و دوره نقل و انتقالات بازیکنان ارتباط دارد، عنوان داشت: تمام دارایی باشگاه را پشت یک وانت به این زمین و آن زمین بازی می بریم. 
وی با بیان اینکه با تمام مشکلات باید خودمان را به بازی نفت آبادان برسانیم، اظهار کرد: مسئولیت باخت تیم را بر عهده می گیرم و این آمادگی را دارم که هر لحظه باشگاه خواست با معذرت خواهی از هواداران تیم را تحویل دهم. 
اکبرپور اضافه کرد: هواداران بدانند که واقعیت مشکلات باشگاه چیزهایی نیست که در کنفرانس خبری می گویم و نمی خواهم در این نشست از این مسایل صحبت کنم و امیدوارم بزودی این مشکلات از باشگاه دور شود. 
تیم ماشین سازی به دنبال شکست پنج بر صفر مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هشتم، دیشب نیز مقابل تیم پیکان با همان نتیجه تن به شکست داد تا به عنوان تیم سقوط کرده به دسته یک فوتبال در بازی آخر خود بی انگیزه تر ظاهر شود.
انتهای پیام/
سرمربی ماشین‌سازی: مشکلات فنی و روحی روانی در تیم داریم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار