سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان؛

برای برد به تبریز آمدیم/‌بازیکنان ماشین‌سازی به سبک رسول خطیبی بازی می‌کنند

1398/08/02 - 18:53 - کد خبر: 4801 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: همیشه به دنبال پیروزی برابر حریفان بوده و با این هدف به تبریز آمدیم.

به گزارش نصر به نقل از فارس، مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ماشین”سازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که در شهر تبریز هستم. خاطرات خیلی خوب از تبریز دارم، چه زمانی که به عنوان مربی در تیم گسترش”فولاد بودم و چه زمانی که بازیکن تیم تراکتورسازی بودم و وقتی که در تبریز از هواپیما پیاده شدم، خاطرات گذشته برایم زنده شد.

وی گفت: جا دارد از آقای زنوزی تشکر کنم که در این وضعیت اقتصادی کشور، 2 تیم تراکتور و ماشین”سازی را حمایت می”کند و ایشان انسانی بزرگی هستند که من بابت خدماتشان به فوتبال کشور و تبریز قدردانی می”نمایم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: فردا بازی سختی برابر ماشین”سازی پیش رو داریم، این تیم کادر فنی جوان و خوبی را دارد. آقای خطیبی سعی کرده تیمش را بر اساس نوع بازی خودش بسته و بازیکنان سرعتی و سریع داشته و بازیکنان تیم به سبک و سیاق خطیبی بازی کرده و باید بازیکنان خلاق و سرعتی این تیم را مهار و از نقاط ضعف تیم نهایت استفاده کرده و با پیروزی تبریز را ترک کنیم.

وی گفت: خوشبختانه محروم ندارم، اما سوشا مکانی و عباس عسگری برای این بازی نیستند، البته بازیکنان باکیفیتی داریم که جای این دو بازیکن را پرخواهند کرد.

تارتار در مورد هدف تیمش در بازی مقابل ماشین”سازی گفت: از اول فصل با بازیکنان تیم خود اتمام حجت کردم و ما همه بازی”های برای کسب سه امتیاز وارد میدان می شویم، انتظاری از تیم ما نیست و ما برای بردن وارد میدان می”شویم و از هفت بازی پنج بازی مساوی کردیم که تیم”های قدرتمندی بازی کردیم.

انتهای پیام/

برای برد به تبریز آمدیم/‌بازیکنان ماشین‌سازی به سبک رسول خطیبی بازی می‌کنند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار