بابایی اقدم عنوان کرد:

شهرداری طرح میدان شهید بهشتی را قبل از اجرا ارائه کند

1400/05/04 - 09:35 - کد خبر: 47992 نسخه چاپی

نصر: فریدون بابایی اقدم گفت: در سنگ فرش میدان شهید بهشتی فرشی موزائیکی با مصالح خاص طراحی شده بود که اخیراً شهرداری منطقه اقدام به برداشتن کف سازی قبلی کرده و مجدداً طرح جدیدی ارائه کرده است که از شهرداری می‌خواهیم در این خصوص توضیح دهد.

به گزارش نصر، فریدون بابایی اقدم در ادامه افزود:  شهرداری در حوزه فضای سبز و توسعه آن اقدامات موثری انجام‌داد که تقدیر می‌کنیم، ولی لازم است برنامه و طرح خود را برای مجموعه میدان شهید بهشتی قبل از اجرا ارایه می‌کردند تا از هدر رفت هزینه‌های قبلی جلوگیری می‌شد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به شکایت دونفر از شهروندان تبریبزی از تعدادی از اعضای شورای شهر به دلیل عدم شفاف سازی درخصوص برخی موضوعات اظهار داشت: در خصوص پروژه های عمرانی دو شهروند تبریزی از چند نفر از اعضای شورا شکایت کرده‌اند که چرا اقدامات غیر قانونی را به صورت شفاف بیان نمی‌کنید که جواب های لازم در مراجع قانونی داده‌شده است.
بابایی اقدم با انتقاد از عملکرد شهرداری در اجرای ۴ پروژه غیر همسطح فعال در تبریز گفت: ۴ پروژه تقاطع غیر همسطح که در شهر درحال اجرا هستند با وجود پیشرفت کمتر از ۵۰ درصد امروز تعدیل خورده اند درحالیکه ۲۰ درصد پیشرفت داشته اند و طبق قانون زمانی تعدیل می‌شود که پروژه در مراحل پایانی است.
وی افزود: قبلا در این‌خصوص هشدار داده‌ایم اما توجهی به آنها نشده است که انتظار داریم شهرداری دلایل این وضع را اعلام نماید.
انتهای پیام/
شهرداری طرح میدان شهید بهشتی را قبل از اجرا ارائه کند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار