پیش بازی تراکتور - پرسپولیس/

تعیین سرنوشت قهرمان در جدال امشب

1400/05/03 - 20:22 - کد خبر: 47974 نسخه چاپی

نصر، تیم های پرسپولیس و تراکتور تبریز در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم می روند.

به گزارش نصر، از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه امروز ورزشگاه آزادی تهران میزبان حساس ترین جدال تاریخ سرخ پوشان تبریز و تهران است؛ جدالی که سرنوشت قهرمان و تیم های صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا را تعیین خواهد کرد.
این دیدار که همواره از جذابیت خاصی برخوردار است، امروز هم به دلیل شرایط حساس چهار تیم اول جدول باز هم می تواند بسیار پر هیجان باشد؛ به خصوص که دو تیم سپاهان و استقلال نیز نیم نگاهی به نتیجه این دیدار خواهند داشت.
شاگردان فیروز کریمی که فصل پرافت و خیزی را تجربه کرده اند، پس از جدایی رسول خطیبی روی نوار برد افتاده اند و در سه دیدار اخیر خود برنده از زمین خارج شدند تا چشم امیدی به سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشند.
در آن طرف میدان هم شاگردان یحیی گل محمدی برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی لیگ برتر می جنگند و اگر در این دیدار نتوانند مقابل سرخ پوشان تبریزی پیروز شوند، احتمال دارد در هفته پایانی جام قهرمانی را به سپاهان تقدیم کنند.
 بررسی آماری دو تیم نشان می دهد که تیم های تراکتور و پرسپولیس در مجموع  ۴۸ دیداری که مقابل هم به میدان رفته اند، سرخ پوشان تهرانی ۲۲ برد و تبریزی ها ۱۰ برد مقابل هم کسب کرده اند و ۱۶ بارهم مقابل هم به تساوی رسیده اند.
در هفته گذشته نیز تیم تراکتور موفق شد با نتیجه سه بر یک شاگردان منصوریان را شکست دهد و تیم پرسپولیس توانست با ۵ گل ماشین سازی را به لیگ یک بفرستد.
از نکات مثبت این دیدار هم می توان انگیزه بالای بازیکنان تراکتور با هدایت فیروز کریمی و حضور بازیکنانی چون سعید واسعی در ترکیب این تیم اشاره کرد.
گفتنی است این دیدار از ساعت ۲۱:۱۵ امروز با قضاوت محمدحسین زاهدی فر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
تعیین سرنوشت قهرمان در جدال امشب نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار