روحانی درگذشت رییس بنیاد مسکن را تسلیت گفت

1400/05/03 - 14:44 - کد خبر: 47970 نسخه چاپی

نصر: رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،گفت: مرحوم تابش سالیان متمادی در سنگرهای مهم خدمتگزاری، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم ارائه کرد.

به گزارش نصر، در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: ضایعه درگذشت یار صدیق محرومان و دردمندان و خدمتگزار متعهد، دلسوز و پر تلاش مرحوم علیرضا تابش، موجب تاثر و اندوه فراوان شد.
رییس جمهوری افزود: این چهره فرهیخته و مدیر فعال و توانمند، سالیان متمادی در سنگرهای مهم خدمتگزاری از جمله به عنوان استاندار کردستان، گیلان و خوزستان و در سمت ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم ارائه کرد و کارنامه درخشانی برجا گذاشت که در یادها باقی خواهد ماند.
روحانی در این پیام با ارج نهادن به خدمات صادقانه و ماندگار آن مرحوم، این مصیبت را به خانواده مکرم و عموم دوستداران وی تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت کرد.
به گزارش ایرنا، علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. وی از سال ١٣٨۴ ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را بر عهده داشت.
تابش پیشتر معاون سیاسی وزارت کشور بود. وی همچنین در ادوار مختلف استاندار کردستان و گیلان بود.  
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران به منظور تأمین مسکن محرومان و متولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی‌ایران تشکیل شده است.
انتهای پیام/
روحانی درگذشت رییس بنیاد مسکن را تسلیت گفت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار