خبر/

تردد ۸۱ میلیون و ۸۵۸ هزار خودرو در جاده‌های آذربایجان‌شرقی ثبت شد

1400/05/02 - 14:05 - کد خبر: 47904 نسخه چاپی

نصر: مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۸۱ میلیون و ۸۵۸ هزار تردد خودرو طی سه ماه نخست امسال در راه‌های مختلف استان ثبت شد.

به گزارش نصر، حسین بلوکی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد تردد از ۸۴ دستگاه‌ ترددشمار آنلاین در راه‌های مختلف استان به دست آمده و تعداد آنها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: از کل تردد ثبت شده ۱۴ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۶ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده و مسیرهای رفت و برگشت تبریز - ایلخچی با بیش از ۱۱ میلیون و ۴۱۸ هزار مورد،  بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داده است.
مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: مسیرهای تبریز - صوفیان با بیش از هفت میلیون و ۷۷ هزار، ایلخچی- آذرشهر با بیش از چهار میلیون و ۴۰۶ هزار و مسیر بناب – مراغه با یک میلیون و ۹۰۲ هزار تردد،  پرترددترین محورهای استان بود.
بلوکی با بیان اینکه مسیرهای ملکان - بناب، خواجه تبریز و میاندوآب - ملکان از دیگر مسیرهای پرتردد این بازه زمانی بود، ادامه داد: طی سه ماه اول سال جاری دستگاه ترددشمار در مسیر تبریز - سهند به صورت رفت و برگشت نصب و راه‌اندازی شد و با نصب آن تعداد دستگاه‌های ترددشمار آنلاین در سطح استان به ۸۴ دستگاه رسید.
آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.
انتهای پیام/
تردد ۸۱ میلیون و ۸۵۸ هزار خودرو در جاده‌های آذربایجان‌شرقی ثبت شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار