سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان‌غربی خبر داد:

کشف ۱۵۶ کیلوگرم هروئین در مناطق مرزی آذربایجان‌غربی

1398/08/02 - 15:32 - کد خبر: 4786 نسخه چاپی

نصر: سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان‌غربی به کشف ۱۵۶ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران این استان اشاره کرد و گفت: این میزان مواد مخدر از نوع هروئین با اجرای گشت و کمین هدفمند و استفاده از دستگاه‌های اپتیکی و الکترونیکی کشف و ضبط شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سرهنگ فردین پیری امروز در گفت و گویی افزود: مرزداران حین پایش نوار مرزی متوجه خروج چهار نفر حامل بار قاچاق در ارتفاعات سلماس شدند و نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند اما قاچاقچیان پس از مواجهه با مرزداران و با استفاده از کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند و ۸۰ کیلوگرم هروئین را جا گذاشتند. 

وی اضافه کرد: همچنین مرزداران غیور استان حین گشت”زنی در نوار مرزی متوجه بسته”ای مشکوک در کانال موانع مرزی شدند و در بررسی بیشتر مقدار ۲۷ کیلوگرم هروئین را کشف کردند.

وی بیان کرد: مرزداران هنگ ارومیه نیز حین پاسداری و انسداد نوار مرزی و با استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی در عملیاتی موفقیت”آمیز توانستند مقدار ۴۹ کیلوگرم هروئین و یک رأس دواب بدون راکب را کشف و مهار کنند.

وی اضافه کرد: هرگز اجازه نمی”دهیم سوداگران مرگ به اهداف شوم خود برسند و جوانان پاک جامعه را در گرداب مواد مخدر گرفتار کنند.

بنا به این گزارش، دستگیری و شناسایی متهمان این پرونده”ها همچنان در دستور کار ماموران مرزبانی قرار دارد.

انتهای پیام/

کشف ۱۵۶ کیلوگرم هروئین در مناطق مرزی آذربایجان‌غربی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار