مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی در غرفه نصر:

مقاومت سازمان های بیمه ای مانع ادغام با بیمه سلامت شد / "نصر" یک رسانه قدرتمند و مردمی است

1398/08/02 - 15:27 - کد خبر: 4783 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل سازمان بیمه سلامت استان گفت : سازمان بیمه سلامت در راستای عمل به قانون و با هدف ادغام تمام صندوق‌های بیمه‌ای سلامت و ساماندهی هزینه‌های بهداشت و درمان کشور، در سال ۹۱ ایجاد شد.

به گزارش نصر، وحید مجیدی در بازدید از غرفه پایگاه خبری تحلیلی نصر در دهمین نمایشگاه مطبوعات و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی پیرامون چالش ادغام سازمان های بیمه افزود : با توجه به ماده 38 قانون، سازمان های بیمه ای باید ادغام شوند که متاسفانه مقاومت هایی از طرف دیگر سازمان های بیمه ای باعث شده تاکنون این اتفاق عملی نشود.


وی درباره پوشش درمانی بیمه سلامت گفت : پوشش درمانی تمام سازمان های بیمه یکی است و این قوانین طبق ابلاغیه شورای عالی بیمه به سازمان ها اعلام می&undefined;شود.
مجیدی درباره پوشش درمانی بیماران دیابتی گفت : در استان ما در سال 97 مبلغ 35 ملیارد برای انسولین های قلمی هزینه شده است.

 

وی ادامه داد : 17 واحد در روز برای هر دیابتی سهمیه داده شده است که اگر بیماری بیشتر از این واحد در روز نیاز داشته باشد می تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت استان با ارائه مدارک و تایید پزشکان سازمان، میزان مورد نیاز خود را بگیرد.

مدیر کل سازمان بیمه سلامت استان گفت : نصر نیوز یک رسانه قدرتمند و مردمی است که توانسته است از حق مردم حمایت کند و در حدود 10 سال فعالیت خود رشد 20 ساله داشته است.

انتهای پیام/

 

مقاومت سازمان های بیمه ای مانع ادغام با بیمه سلامت شد / نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار