هافبک تیم فوتبال تراکتور؛

دیدار سختی برابر پرسپولیس در پیش داریم

1400/04/31 - 11:19 - کد خبر: 47824 نسخه چاپی

نصر: هافبک تیم فوتبال تراکتور گفت: دیدار سختی برابر پرسپولیس در پیش داریم ولی تمام تلاشمان را می کنیم تا در این دیدار موفق شویم.

به گزارش نصر، بهزاد سلامی عصر امروز چهارشنبه در حاشیه تمرین تیمش درباره پیروزی مقابل آلومینیوم اراک به خبرنگاران اظهار داشت: دیداری سخت و شش امتیازی را پشت سر گذاشتیم که برای‌مان حساسیت بالایی داشت. خدا را شکر همه بچه‌ها با غیرت و جنگنده در زمین حاضر شدند و سه امتیاز مهم این بازی را به دست آوردیم.
وی با اشاره به دیدار سرنوشت ساز تراکتور در هفته‌های پایانی، خاطرنشان کرد: دو دیدار خیلی سخت را پیش رو داریم. پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگد و سایپا برای فرار از سقوط. ما نیز مدعی کسب سهمیه آسیا هستیم و تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به این مهم انجام می‌دهیم. ان‌شاءالله به لطف خدا، حمایت هواداران و تلاش بازیکنان، بهترین نتایج ممکن را به دست بیاوریم و دل پرشورها را شاد کنیم.
بازیکن جوان تیم تراکتور به تشریح نحوه اضافه شدن خود به تیم بزرگسالان پرداخت و یادآور شد: در ابتدا باید از آقای زنوزی تشکر ویژه‌ای داشته باشم که بستر رشد جوانان مستعد فوتبالی آذربایجان را فراهم کرده‌اند تا آنها بتوانند در تراکتور به شکل حرفه‌ای رشد یابند و فوتبال بازی کنند.
سلامی ادامه داد: در نیم فصل مسابقات و با حضور آقای خطیبی، من به تمرینات تیم اضافه شدم. آقای فیروز کریمی در آن مقطع نیز در تمرینات تیم حضور داشت و با شرایط تیم و بازیکنان آشنا بود. خدا را شکر با حضور آقای فیروز کریمی نیز شرایط خوب پیش رفته و نتایج خوبی کسب می‌کنیم. قطعاً اگر ثبات در کادر مدیریتی و کادر فنی به وجود بیاید، وضعیت تراکتور بهتر از این هم خواهد شد.
وی در مورد اضافه شدن برخی بازیکنان جوان به ترکیب تیم تراکتور، گفت: اضافه کردن بازیکن جوان به تیم اصلی کار بسیار سختی است. با توجه به برخورداری تراکتور از حمایت هواداران پرشور، بازی کردن در این تیم نیز از بازی کردن در سایر تیم‌ها کار سخت‌تری به حساب می‌آید. با این حال، بها دادن به جوانان برای آینده تراکتور خیلی مهم است.
بازیکن تیم تراکتور راجع‌به زدن نخستین گل خود برای تیم بزرگسالان، عنوان کرد: از زدن این گل، حس عجیبی داشتم و بی‌نهایت خوشحال بودم. به ثمر رسیدن این گل حاصل تلاش تک‌تک بچه‌ها بود و من هم خوشحالم که سهمی در این پیروزی داشتم و پرشورها را خوشحال کردم. مهم پیروزی تراکتور بود که به دست آمد. از کادر فنی و بزرگان تیم که از من حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/
دیدار سختی برابر پرسپولیس در پیش داریم خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار