مدیرعامل شرکت داداش برادر "آیدین" در گفت و گو با نصر/

بیوک؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز تاکید کرد: تداوم عملکرد شفاف اتاق تبریز با حضور افراد توانمند

1397/12/19 - 16:35 - کد خبر: 478 نسخه چاپی

نصر: کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز گفت: عملکرد شفاف اتاق تبریز با حضور افراد توانمند دوره ی پیشین، تداوم می یابد.

به گزارش نصر، رسول بیوک در سال ۱۳۲۵ در تبریز چشم به جهان گشود و فعالیت اقتصادی-تجاری خود را از سال ۱۳۵۳ آغاز و طی سال های گذشته درصدد گسترش و توسعه شرکت داداش برادر (آیدین) بوده است.

بیوک که همچون دوره های گذشته در انتخابات هیئت نمایندگان اتاق تبریز شرکت کرده است، در خصوص هدف از شرکت در این انتخابات اظهار داشت: مشکلات و نواقص موجود در اقتصاد استان موجب شد تا برای برنامه ریزی برنامه ای مدون به این انتخابات ورود کنم تا با مشارکت سایر اعضا بتوانیم برنامه ای مدون در راستای بهبود شرایط به نفع تولیدکنندگان تدوین کنیم.

وی یکی از مولفه های موثر در توسعه اقتصاد استان را اتاق تبریز، عنوان کرد و گفت: در توسعه اقتصاد استان نقش اتاق تبریز انکار ناپذیر است اما باید در نظر داشت که در کنار اتاق باید سایر نهادها، ارگان ها و مردم نیز مشارکت همه جانبه داشته باشند.

بیوک در ادامه با اشاره به اینکه حضور چهره ای آذربایجانی در راس امور وزارت صمت فرصتی مناسب برای بازشناختن ظرفیت های تولیدی و اقتصادی منطقه است، گفت: با توجه به اینکه وزیر وزارت صمت به طور کامل با ظرفیت های موجود در منطقه آشناییت دارد، لذا این فرصت می تواند در راستای توسعه اقتصاد و رفع نواقص موجود موثر واقع شود.

مدیرعامل شرکت آیدین با تاکید به اینکه سوق اقتصاد کشور به سمت اقتصاد غیر نفتی می تواند شرایط حاد اقتصادی کشور را بهبود بخشد، اظهار داشت: منطقه آذربایجان یکی از مناطق پیشرو در اقتصاد غیر نفتی است، اگر سایر استان ها نیز اقتصاد خود را بر این اصل متکی ساخته و با افزایش صادرات ارز حاصل را به داخل بیاورند، زمینه توسعه و تحول در شرایط حاضر، فراهم خواهد شد.

وی ویژگی مهم  دوره هشتم اتاق بازرگانی تبریز را شفافیت در عملکرد بیان کرد و گفت: با روی کار آمدن دوره هشتم اتاق تبریز، شفافیت کاملی از نحوه عملکرد آن برای فعالان اقتصادی و همچنین مردم ایجاد شد که از این رو معتقدم دوره نهم نیز به دنبال عملکرد مطلوب اعضای فعلی بدون هیچ تغییری همچون دوره هشتم به کار خود ادامه خواهد داد.

بیوک در پایان وجود نگرش و تفکرهای مختلف را در میان اعضای اتاق امری بدیهی دانست و بر لزوم تلفیق تفکر های مختلف و خلق چشم اندازی واحد برای اتاق بازرگانی تبریز تاکید کرد و گفت: بدیهی است که اندیشه و تفکرات مختلفی در اتاق وجود خواهد داشت اما مسئله با اهمیت این است که حاصل تفکرهای مختلف هدف و چشم اندازی واحد برای پیشرفت اقتصاد منطقه باشد، از تمامی اعضای شرکت کننده خواستارم در مراحل انتخابات بدور از اختلافات نگرشی بصورت یکپارچه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

بیوک؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز تاکید کرد: تداوم عملکرد شفاف اتاق تبریز با حضور افراد توانمند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار