خبر/

لباس جدید ماشین سازی تبریز رونمایی شد

1400/04/29 - 21:28 - کد خبر: 47775 نسخه چاپی

نصر: مراسم رونمایی از لباس جدید باشگاه ماشین سازی قبل از بازی با تیم پرسپولیس در هتل پارس تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، یونس قربانی مالک و مدیرعامل باشگاه ماشین سازی عصر امروز در مراسم رونمایی از کیت جدید این باشگاه در هتل پارس تبریز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با شرکت تولیدی شادی قراردادی منعقد کردیم تا لباس بازیکنان تیم ماشین سازی را تهیه کنند. 
وی خاطرنشان کرد: امروز قبل از بازی با تیم پرسپولیس با چند اسپانسر دیگر هماهنگ شدیم تا تیم ماشین سازی را در فصل آینده حمایت مالی کنند.
وی در مورد زمان عقد قرارداد با اسپانسرهای جدید و اعتراض امروز بعضی از بازیکنان این تیم ادامه داد: ما هفته گذشته با اسپانسرها قرارداد بسته بودیم که به دلیل زمانبر بودن در انتقال چک های جدید که در سیسم نوین بانکی وجود داشت امروز برای تعدادی از بازیکنان شائبه هایی بوجود آمد که حل شده و مشکل بازیکنان هم بر طرف شد. 
قربانی در خصوص اعلام مبلغ قرارداد با اسپانسر های جدید باشگاه ماشین سازی اعلام کرد: به دلیل اینکه این قرارداد کوتاه مدت بوده و قصد داریم فصل بعد قرارداد بلند مدت داشته باشیم نمی خواهیم فعلا مبلغ قرارداد را رسانه ای کنیم.
تیم ماشین سازی در یک بازی حیثیتی امروز از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز از تیم پرسپولیس میزبانی خواهد کرد.
انتهای پیام/
لباس جدید ماشین سازی تبریز رونمایی شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار