با اهدای لوحی صورت گرفت:

تقدیر از مدیر مسئول آژانس خبری نصر

1400/04/31 - 11:06 - کد خبر: 47766 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارش های این حوزه و آگاه سازی جامعه تقدیر کرد.

به گزارش نصر، در این لوح سپاس که به امضای "احمد حمزه زاده"، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:


زندگی انسان امروز، بیش از هر زمان دیگری مرہون تلاش فعالان عرصه ی خبر و اطلاع رسانی ست؛ آنانی که بدون هیچ چشم داشتی ، آگاهی بخشی به جامه را رسالت خویش قرار داده و با تراوش رنج غم و شادی مردم از قله متعهد خود، اهمیت ن والقلم و مایسطرون را غنیمت می بخشند. به پاس همراهی رسالت قلم و فعالیت های صادقانه و کوشش های بی شائبه و بی دریغی که شما تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی مبذول داشته اید و همت والای شما در انعکاس اخبار و رویدادهای این اداره کل که موجبات کسب رتبه نخست روابط عمومی اداره کل آذربایجان شرقی در بین روابط عمومی های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سال 99 را محقق کرد بر خود وظیفه می دانم از سعی و تلاش شما فعالان این عرصه تقدیر و تشکر نمایم. امیدوارم همچون گذشته شاهد تداوم این همراهی و مکاری باشیم.

برای تک تک شما فرهیختگان و پیام آوران عرصه علم و دانایی، تندرستی، سعادت و موفقیت شما را در سایه ی الطاف ایزد سبحان آرزومندم.
انتهای پیام/
تقدیر از مدیر مسئول آژانس خبری نصر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار