معاون استاندار آذربایجان‌شرقی؛

ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان مرغ به افزایش کیفیت منجر می‌شود

1400/04/29 - 13:12 - کد خبر: 47748 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که مشکل کمبود مرغ در استان وجود ندارد، گفت: ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان مرغ به افزایش کیفیت این محصول منجر می‌شود.

به گزراش نصر، علی جهانگیری روز سه شنبه در بازدید از کشتارگاه مرند در گفت‌ و گو با خبرنگاران اظهار کرد: البته پرداختن به موضوع کیفیت زمانی محقق می شود که از نظر کمی مشکلی نداشته باشیم.
وی با بیان اینکه اصرار بر قیمت یکسان به ایجاد اقتصاد بیمار می‌انجامد افزود: کیفیت متفاوت محصولات تولیدی  تفاوت قیمت را در پی دارد به طور قطع محصولات با کیفیت، قیمت بالاتری خواهند داشت.
جهانگیری با ابراز خرسندی از راه‌اندازی واحدهای مطابق استاندارد یادآور شد: همکاری و فعالیت در قالب کارگروهی، فرصتی مغتنم برای شرکا و سرمایه‌گذاران به شمار می‌ رود که باید ارج نهاده شود.
وی، موفقیت و سوددهی چنین واحدهایی را در گرو همکاری‌های تیمی دانست و گفت: حمایت‌های مادی از این واحدها نیز آسان تر می شود.
جهانگیری همچنین بر حفظ کیفیت محصولات باوجود وضعیت نامساعد بازار و عدم همراهی‌های برخی ارگان‌های ذی‌ربط تاکید کرد و گفت: بالا بردن استانداردهای موجود از سوی یک واحد تولیدی به طور قطع دیگران را نیز به ارتقاء استاندارد تولید وادار خواهد کرد.
وی در مورد استمهال وام‌های بخش کشاورزی نیز گفت: این مورد با رایزنی با رییس بانک کشاورزی و یا ثبت نام در سامانه ویژه این کار و گرفتن مصوبه رسمی قابل حل است.
انتهای پیام/
ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان مرغ به افزایش کیفیت منجر می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار