خبر/

تیم‌های زنجان در مسابقات آکواتلون قهرمانی کشور تبریز دوم و سوم شدند

1400/04/29 - 11:41 - کد خبر: 47735 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات ترای اتلون (ورزش های سه گانه) استان زنجان، گفت: زنجان در رقابتهای آکواتلون "دو، شنا و دو" قهرمانی کشور رده های سنی نوجوانان نایب قهرمان و در رده نونهالان نیز سوم شد.

به گزارش نصر، علی مشهدلو، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: در این مسابقات تیم هیات سه گانه نوجوانان زنجان با زمان یک ساعت و ۱۱ دقیقه و ۵۶ ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و در رده نونهالان نیز با زمان ۵۴ دقیقه و ۳۴ ثانیه سوم شد.
وی با بیان اینکه زنجان با هشت ورزشکار پسر در این مسابقات که ۲۷ تیر ماه جاری به میزبانی استان آذربایجانشرقی برگزار شد شرکت داشت، تصریح کرد: با توجه به اینکه استخرهای زنجان به خاطر پیشگیری از ابتلا مراجعین به بیماری ویروس کرونا، تعطیل بودند به همین علت ورزشکاران اعزامی نیز چون تمرین شنا نداشتند بنابرین در بخش انفرادی مسابقات چندان موفق ظاهر نشدند.
مشهدلو با بیان اینکه این پیکارها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سد امند شهرستان شبستر با موفقیت برگزار و به پایان رسید، اظهار داشت: ورزشکاران زنجان در معیت کیوان سائلی و علی مشهدلو به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست تیم، راهی این مسابقات شده بود.
وی، افزود: امیر حسین نصیری، مهدی شافعیان، مهدی آقایی و ابراهیم قاسمیان فرد در رده سنی نوجوانان و ماهان باقری، امیر رضا بیات و معین قاسمیان فرد و سپنتا جوادنیا نیز در رده سنی نونهالان، ترکیب تیم اعزامی از زنجان به این دوره از رقابت ها بودند.
انتهای پیام/
تیم‌های زنجان در مسابقات آکواتلون قهرمانی کشور تبریز دوم و سوم شدند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار