فرماندار اردبیل؛

فعالیت تالارها به دلیل شرایط قرمز کرونایی در اردبیل ممنوع شد

1400/04/29 - 11:26 - کد خبر: 47734 نسخه چاپی

نصر: فرماندار اردبیل گفت: به دلیل شرایط قرمز کرونایی فعالیت تالارها از ابتدای هفته جاری در شهرستان اردبیل ممنوع شده است.

به گزارش نصر، مسعود امامی یگانه روز سه‌شنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان اردبیل افزود: به اتحادیه مربوطه و اتاق اصناف اعلام شده نظارت لازم را در این زمینه داشته باشند و بدیهی است با تالارهایی که مصوبه ستاد استانی را رعایت نکنند برخورد می‌شود.
وی اظهار کرد: فعالیت اصناف، بازار، پاساژها و سایر مراکز خدماتی منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است و برای سلامتی خود و شهروندان باید مطابق تعهد اخذ شده عمل کنند، در غیر این صورت مجبور به تعطیلی این مراکز خواهیم بود.
فرماندار اردبیل افزود: آمار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در شهرستان اردبیل پایین آمده و همین این امر نگرانی شهروندان را بدنیال داشته  و ضروری است اقشار مختلف مردم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پایبند باشند.
امامی یگانه ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت کرونای اردبیل همچنان فعالیت غذاخوری‌ها، رستوران‌ها، اغذیه فروشی و بستنی فروشی‌ها به صورت بیرون برخواهد بود.
فرماندار اردبیل گفت: تاکنون ۶۱ هزارو ۴۵ دوز واکسن به گروه‌های اولویت دار در شهرستان اردبیل تزریق شده است و طی روزهای آینده روند تزریق واکسن در شهرستان شتاب می‌گیرد.
تاکنون ۷۷ هزار و ۷۲۷ دوز واکسن نوبت اول و ۳۲ هزار و ۲۹۶ دوز واکسن نوبت دوم در استان اردبیل تزریق شده است.
انتهای پیام/
فعالیت تالارها به دلیل شرایط قرمز کرونایی در اردبیل ممنوع شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار