نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، ظلم‌ستیزی ایران را شتاب بخشید

1398/08/02 - 14:20 - کد خبر: 4773 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حرکت ظلم‌ستیزی ایران بود و به واسطه آن ظلم ستیزی ما شتاب بیشتری گرفت و با این کار، آمریکا مرکز اطلاعاتی و جاسوسی خود را در آسیا از دست داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حجت”الاسلام سید محمدعلی آل”هاشم در جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه”ریزی بزرگداشت چهلمین سالروز شهادت اولین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی و گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: ۱۳ آبان روز بزرگ و حساسی در تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن، سه حادثه بزرگ اتفاق افتاده که شامل تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانش”آموزان روبروی دانشگاه تهران و دیگری تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام بود که حضرت امام خمینی (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

امام جمعه تبریز افزود: این روز تاریخی، امسال و در شرایط کنونی اهمیت مضاعفی یافته است و امیدواریم در ۱۳آبان امسال، خروش مردم انقلابی و دانش آموزان بر علیه استکبار جهانی تکرار شده و فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر استان آذربایجان شرقی و ایران بلند شود.

حجت”الاسلام آل هاشم با اشاره به توطئه”های دشمنان و تحرکات آمریکا گفت: اگر امروز تهدیدات دشمنان به مرحله عمل نمی”رسد؛ به دلیل عدم توانایی آنها در برابر اقتدار ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان”شرقی تصریح کرد: در سایه تدابیر رهبری و اقتدار نیروهای مسلح دشمن توانایی رویارویی با ملت ایران را ندارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهید محراب گفت: در آذربایجان به برکت وجود شهید قاضی طباطبایی شعله”های انقلاب اسلامی شعله ور شد و حتی بیت ایشان مأمن و پایگاه مردم بود.

وی ادامه داد: نقش شهید آیت الله قاضی طباطبایی در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب و هدایت مردم آذربایجان نقشی بی بدیل بود.

انتهای پیام/

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، ظلم‌ستیزی ایران را شتاب بخشید نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار